Avatar billede Libra88 Nybegynder
05. februar 2012 - 23:57 Der er 8 kommentarer

Uønsket tekst i emailen? - HJÆLP!!!

Aaarh!!!

Jeg har for længe siden ved fejl åbnet en fremmet email, hvor det så har resulteret i en permanent i boksen i "ny mail".

Der står: "Dear friend
Looking for some crazy gifts for your family,For your friends and your customer,all products of our company;Computers, Televisions,Cell Phones,MP3/MP4 Players,Digital Cameras,
Camcorders,Video Games Consoles,GPS and Motorcycles,most items are sold at wholesale prices, you will find lots of great bargains here. And we have a sales promotion from now on,buy more, save more and get more!Please contact we.
The website is: ehereb.com
I hope you can enjoy it for shopping!
E-mail:web@ehereb.com
MSN  :ehereb@hotmail.com
  Happy your family and your business."

Hvordan fjerner jeg teksten permanent?? Det er belastende! Jeg ønsker virkelig ikke at slette alt indholdet i min e-mail og slette e-mail kontoen. Jeg ved ikke hvad det er. Jeg ved ærlig talt ikke om det er virus eller ej. Det har ikke gjort min pc en stor skade som sådan. Det hele fungerer fint. (selvom min stinkende mini bærbar er langsom, puha!!)

Jeg har en live.dk e-mail.

*snøft snøft*
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2012 - 00:11 #1
Mail hos hvem? Kan du ikke markere den mail som spam?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
06. februar 2012 - 01:19 #2
Lyder lidt som en sigantur eller en skabelon.
Hvilket mail program?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
06. februar 2012 - 03:56 #3
Ups, så ikke lige den anden sidste linje.

Prøv at se om du først kan flytte mailen og derefter slette den.
Nogen gange er en flytning nemlig anderledes end en sletning.
Avatar billede Libra88 Nybegynder
06. februar 2012 - 22:50 #4
Hvordan flytte mailen? Den forstår jeg ikke helt :S

Jeg tænkte på hvis det skulle være som signatur eller skabelonen, hvordan fjerner jeg den så?
Avatar billede Libra88 Nybegynder
06. februar 2012 - 23:01 #5
JAAAAAAAAAAA!!!! Tusind TAK!!! :D

Det var bare en signatur!! :O Ved ikke hvordan det er sket. Men har fjernet det!!

Efter 1-2 år har jeg først fjernet det nu? :O

Tusind tak :DDDD
Avatar billede Libra88 Nybegynder
06. februar 2012 - 23:10 #6
Jeg kan virkelig ikke skrive det nok. Men TUSIND TAK!!

Helt ærligt. Jeg har længe gået rundt i et par år og være træls over signaturen, og tænkte på om det var virus eller ej, og overvejede at slette mailen og vente 270 dage på at oprette den med samme email navn, HVIS muligt.. WOW!!!

- Men så var jeg bare et par klik fra at fjerne det, så simpelt var det.

NU JEG GLAD!!! :D
Avatar billede Libra88 Nybegynder
06. februar 2012 - 23:17 #7
Hold da op! Jeg kan virkelig ikke sige Nok, men TUSIND TAK!!

Jeg har gået rundt og været trist over min mail, pga. signaturen, som jeg troede var virus, men jeg nægtede at slette min mail pga. (email?)-navnet. Og jeg ville bare ikke slette den ,og overføre alt indhold til min anden mail, vente 270 dage på det og oprette en ny mail med samme navn, i håb om at ingen har taget det.. Puha!!!!

Den indstilling har jeg haft i et par år!! :O

Der skulle åbenbart ikke mere end et par klik fra at fjerne det.

En kææææmpe sten er lettet fra mit hjerte :D
Avatar billede Libra88 Nybegynder
06. februar 2012 - 23:19 #8
Hov.. Troede det første ikke kom med, så skrev en ny, dumme bærbar :o)