Avatar billede bommerskald Nybegynder
05. februar 2012 - 13:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søgning efter .ost filer i Windows7

Hej

Jeg er helt ny med windows7, og har lige overflyttet data fra gammel
harddisk til min bærbar, hvor windows 7 er installeret på. Jeg er interesserert i at finde .ost filerne i de gamle data, så jeg kan få genskabt mine outlook mails. Er der nogen der ved, hvordan jeg søger dem frem i windows7? Jeg savner sgu min hund, som kunne finde alting i de tidlige windows-versioner... Håber nogen kan hjælpe, for jeg mangler desperat mine gamle mails :-)
Avatar billede moddi100 Seniormester
05. februar 2012 - 14:19 #1
Du åbner stifinder og kan så oppe i højre hjørne søge efter "type:ost"
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. februar 2012 - 14:25 #2
Hvis du ikke kørtr office outlook på din gamle pc. og det var outlook express kan du ikke umiddelbart genskabe dine maildata.
Avatar billede bommerskald Nybegynder
05. februar 2012 - 19:54 #3
Virker desværre ikke med "type:ost". Har

Nu har jeg sat min gamle harddisk fra bærbaren i en harddisk læser. Er der nogen, der kan sige mig, hvor man manuelt kan finde den der .ost fil? Den gemmes sikkert et bestemt sted hver gang. Jeg har kørt  windows vista på denne. Håber snart at jeg finder den fil, og hvad skete der lige med min søgehund, hvor man bare kunne skrive søg filer .ost og wupti, så var den der... haha Føler nærmest at jeg mangler en førerhund med windows7 :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. februar 2012 - 20:11 #4
Her ligger de i XP og i Win7
http://gratisupload.dk/vis_billede/673256/
jeg mener nu også de hedder Pst.
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. februar 2012 - 20:58 #5
Du skal forresten i kontrolpanelet mappevisning sætte mærke ved vis skjulte mapper og drev.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. februar 2012 - 21:29 #6
OST-filer er offline data filer og altså kun kopier af det der ligger på serveren.
Du kan med andre ord bare sætte din konto op igen og synkroniserer din konto med serveren.

Er det ikke en Exchange-konto, så er det nok nærmere PST-filer du skal kigge efter og her skal du huske på at de kan lægge i de skjulte mapper, så du skal aktivere visning af skjulte mapper og filer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. februar 2012 - 21:30 #7
Skrevet i #5
Avatar billede bommerskald Nybegynder
23. maj 2012 - 14:40 #8
Tak for hjælpen
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. september 2012 - 18:36 #9
Så var det sandelig godt du fik nogle poibt:-((