Avatar billede jedi-master Nybegynder
06. august 2001 - 14:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ABIT BH6 v1,0 \" Geforce ?

Hej jeg vil hører om der er nogle af jer proff der ved noget om ABIT BH6 v1,0

1. kan man kører et Geforce kort ”AGP” på sådan et gammelt mb ? uden at Windows fryser ?
2. Eller bliver jeg nød til at købe et nyt mb, ?
3. hvilken en er rigtigt god til Geforce,  mærke ?

Avatar billede zycho Nybegynder
06. august 2001 - 14:04 #1
Husk nyeste drivere. Altid. Kan hjælpe.

Her mener jeg:

* Detonator Driver (grafikkort) (behøves ikke at være den nyeste)
* Chipset driver
* Direct X
* Lydkortdriver

Check også for udråbstegn (konflikter) i Enhedshåndtering!
Avatar billede handmade Nybegynder
06. august 2001 - 14:04 #2
hej jedi-master, hvis du køber et nyt mb, er jeg interesseret i dit BH6 (til en rimelig pris, forstås :-))
Avatar billede zhark Nybegynder
06. august 2001 - 14:18 #3
Det kort ser da ikke ud til at være helt yt endnu!
Du skulle ikke få problemer.
http://iceberg.pchomeworld.com/cgi-win/L3Static/L3Stat.asp?Part=MB6503
Avatar billede scandinav Nybegynder
06. august 2001 - 14:37 #4
Dit mb kan nok henge med en stund til. Min erfaring er dog att man aldri kan garantere for att man ikke går inn i problemer. (og da er det bra å ha eksperten.dk;)

Det finnes mengder av tests på geforce..hva er best og mest stabilt etc..
her er noen steder:
http://www.hardinfo.dk/tests/default.asp?select=grafikkort

eller:
http://www6.tomshardware.com/graphic/index.html

Lykke til.
Avatar billede scandinav Nybegynder
06. august 2001 - 14:41 #5
elsa kortene har fått mye ros på flere sites. (elsa gladiac nv20 bl.a m 6 års garanti)Men de koster \"en bondegård\" som dere sier i Danmark;)
Avatar billede scandinav Nybegynder
06. august 2001 - 14:45 #6
Avatar billede jedi-master Nybegynder
06. august 2001 - 21:35 #7
Scandinav: her er dine 150 point
Hmm kun måske kan det kører
Avatar billede scandinav Nybegynder
06. august 2001 - 21:47 #8
Takker.
Og lykke til.
Tror kanskje dette kan interesere deg også (test av 9 bunnkort (bl.a epox8k7a))
http://www.tomshardware.com/mainboard/01q3/010806/index.html
Avatar billede scandinav Nybegynder
06. august 2001 - 21:48 #9
Oupps... (den linken var til forkaert person,)
Avatar billede selanne Nybegynder
06. august 2001 - 23:34 #10
Abit BH6 er et fedt MB, Har haft et selv og kender den der bruger det idag som er meget tilfreds. Intel 440 BX chipset er faktisk et af de bedste chipset tilæ Nvidias chips. Bare ærgeligt at 440 ikke lever op til nutidens featuers.

selanne
Avatar billede handmade Nybegynder
06. august 2001 - 23:38 #11
=>selanne,
helt enig, er et af de bedste boards jeg nogensinde har haft!!
Avatar billede jedi-master Nybegynder
07. august 2001 - 17:01 #12
Tak fra jedi-master