Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
04. februar 2012 - 23:10 Der er 3 kommentarer

Ang. Poweredge 4600 SCSI hardiske

Hej til jer herinde jeg har gået og tænkt over noget og prøvet selv om jeg kunne fikse det men det kunne jeg ikke og jeg synes i har været rigtige gode til at svare på min spørgsmål herinde Så her kommer det. Det er fordi jeg har Fået En Server af en jeg kender det er en Dell powerEdge 4600 jeg har fundet ud af den har 3 hardiske og det er Ultra320 Enheder og det kender jeg intet til hvordan man sætter til jeg kender kun til IDE og ATA så jeg ville spørge jer om hvordan man gøre Den Siger På skærmen at den ikke har installeret dem? jeg håber virkelig meget på i har svaret.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. februar 2012 - 01:45 #1
PowerEdge er Dell's server-serie, så formentligt har du en maskine med raid i en eller anden form hvilket komplicerer det lidt.
Har du selv sat diskene i og er de hotswaps?
Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
07. februar 2012 - 23:47 #2
Den gider ikke starte faktisk den kan den kan også kommer den med at Scsi not present on a or B ? huh? tænker jeg bare fordi jeg kan selv se de ikke er sat til men har ingen anelse om at hvilken kabel det er det er kun 1 der er langt nok og det har ingen effekt og den jeg har prøved begge dele Med Raid og scsi men når jeg skal til at installere "OS" siger den der ikke er nogle hardiske tilsluttet? hm!
Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
07. februar 2012 - 23:47 #3
Og ja det er i HotSwaps Ville jeg mene