Avatar billede LTL Juniormester
01. februar 2012 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HP Deksjet F4210 udskriver kun en blank side fra MS Office

En DJ F4210 på en Windows Vista 64-bit er pludselig begyndt kun at udskrive en blank side fra MS Office-pakkerne og også fra Notepad og Wordpad. Den kan printe fra internet explorer og også udskrive testside. Printeren har virket upåklageligt i 2 år, og eneste ændringer på pc-en er så vidt jeg ved fra Windows update/virusopdateringer.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2012 - 13:31 #1
prøv først at fjerne driveren og opdater den så med denne her under dit styresystem

efter uninstall af driver så rens maski8nen med ccleaner inden du geninstallerer med den nye

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=dk&lc=da&dlc=da&product=3746674

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2012 - 08:36 #2
var det svaret
Avatar billede LTL Juniormester
13. februar 2012 - 09:19 #3
nej, det havde jeg allerede prøvet. Svaret var en indtørret sort patron. Det som ledte mig på vildspor var, at windows-applikationerne heller ikke ville skrive f.eks. blå skrift, når den sorte farve ikke virkede. Tak for svarforsøget. Mvh
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2012 - 13:00 #4
læg selv et svar du accepterer for at lukke det ok
Avatar billede LTL Juniormester
13. februar 2012 - 14:10 #5
sorry, jeg har ikke prøvet det her før, så forklar mig gerne, hvad du mener, jeg skal gøre.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2012 - 16:13 #6
nu skal du blot acceptere dit eget svar - så er det lukket
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2012 - 03:22 #7
sådan gør man hvis man ikke opnåede noget som dig

hvis du havde opnået noget beder du vedkommende lægge et svar du accepterer

så let er det faktisk

læs foroven under FAQ

http://www.eksperten.dk/faq