Avatar billede Hennepigen Nybegynder
31. januar 2012 - 12:36 Der er 1 løsning

Ordtælling i powerpoint noter eller eksportere noter til word eller andet tekstformat

I 2010 versionen af Office pakkens Powerpoint kan man ikke tælle ord, som man kunne i den gamle version.
Er der nogen, der kan hjælpe med af finde den funktion (hjælp funktionen er ikke en hjælp) ELLER hjælpe med at eksportere noterne til word eller andet tekstformat?

Pt har vi fundet en work-around ved at gemme præsentationen inkl. noter som pdf og efterfølgende formatere som tekst eller kopiere noterne manuelt til word.

Håber I kan hjælpe ;-)

Mange hilsner
Henne
Avatar billede Hennepigen Nybegynder
29. oktober 2012 - 10:14 #1
Problem løst via anden vej,men I skal da have løsningen også ;-)

Filer → Gem & Send → Opret uddelingskopier → Vælg helst "noter ved siden af dias"

Der oprettes et word dok med 1 kolonne med noter + 1 med dias i miniformat.

Mange hilsner
Henriette