Avatar billede Snupti Nybegynder
30. januar 2012 - 16:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

facebook album stream

Hej, som overskriften siger leder jeg efter et script hvor jeg kan få vist alle billeder i et album.

Har haft det før, kan bare ikke finde det mere :(

Nogen der kan hjælpe.

Vil bruge det som galleri på en hjemmeside
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2012 - 17:11 #1
<ole>

Her er lidt om PHP SDK v3.0.0.

Her er en tutorial om samme

/mvh
</bole>
Avatar billede Snupti Nybegynder
30. januar 2012 - 17:35 #2
Hej igen.

Kald mig bare dum eller andet, men hvordan for jeg den her til at streame alle billederne fra et bestem facebook album?
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2012 - 17:50 #3
Jeg kalder dig absolut ikke dum. Jeg har på den anden side svært ved at forestille mig, du har nået at gøre nogen særlig indsats for at sætte dig ind i emnet.

Har du downloaded SDK'et og kikket i det? Har du undersøgt dokumentationen? Hvad er det mere specifikt, du ikke kan finde ud af?
Avatar billede Snupti Nybegynder
30. januar 2012 - 20:02 #4
jeg har for ca et halvt år siden set på det hele osv. og ca i en halv time i dag igen.

jeg er ikke programmør eller noget, har fået den til at vise alle mine oplysninger osv.

men jeg havde engang en script hvor jeg spurgte om tilladelse til en facebook bruger, og skrev så album id ind i scriptet, og så streamede den alle de billeder fra det angivet album og satte dem alle pænt op osv.
Avatar billede Snupti Nybegynder
30. januar 2012 - 20:25 #5
det var noget i den stil her jeg brugte før. dog er den her til det gamle FB

http://thinkdiff.net/facebook/open-source-facebook-photo-gallery/
Avatar billede Snupti Nybegynder
30. januar 2012 - 20:46 #6
Fandt det selv.

link er her hvor du kan finde Facebook gallery - Stream album
http://www.digitalbrittany.com/2011/05/facebook-page-photo-gallery-for-website.html
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2012 - 20:52 #7
Tusind tak. Tro det eller ej, jeg hører til det stigende antal, der klarer sig fint uden FB  =)
Avatar billede Snupti Nybegynder
30. januar 2012 - 20:54 #8
Ja, jeg bruger det heller ikke selv, var blot til en hjemmeside for et lille firma som gerne ville have det.