Avatar billede Thomsen96 Nybegynder
28. januar 2012 - 18:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Mærkelige tegn ved åbning af word dokument!!

Hejsa jeg har siddet og skrvet en stil på min pc... Og så da jeg skulle åbne det åbnede den word sådan her!!
http://imageshack.us/photo/my-images/825/jknjn.png/

kan ikke huske jeg har har trykke på noget mærkelige.....

Men hvordan kan jeg få det skrevet om til dansk igen så jeg ikke skal skrive det hele om igen er der noget at gøre??
Avatar billede Thomsen96 Nybegynder
28. januar 2012 - 19:33 #1
Ingen der har en ide til hvad jeg kan gøre ??
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2012 - 19:43 #2
Måske er dokumentet gemt i et andet format end det som Word tror den er i. Men hvis det er på samme computer og med samme program du har redigeret dokumentet og nu prøver at genåbne, så må filen enten være korrupt, eller du har kommet til at gemme den i et andet format.
Avatar billede Thomsen96 Nybegynder
28. januar 2012 - 19:47 #3
Jamen nu har jeg kun den her fil og ikke andre vil det så sige at jeg ikke kan gøre noget for at få den tilbage... ??
Avatar billede vejmand Juniormester
28. januar 2012 - 20:00 #4
Hvilket format er filen?
Avatar billede Thomsen96 Nybegynder
29. januar 2012 - 12:28 #5
Word dokument
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2012 - 12:32 #6
.doc eller .docx eller?
Avatar billede Thomsen96 Nybegynder
29. januar 2012 - 16:28 #7
Docx
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2012 - 17:12 #8
Du kan evt. prøve dette: http://www.eksperten.dk/spm/864705
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2012 - 17:19 #9
Du kan også prøve:

1. At klikke på Microsoft Office-knappen og derefter klikke på Åbn.

2. Klik på Gendan tekst fra filer (*,*) i feltet Filtype.

3. Vælg det dokument, som teksten skal gendannes fra.

4. Klik på Åbn.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2012 - 17:20 #10
Dokumentet skal selvfølgelig ikke være åben, når du prøver mit sidste forslag......
Avatar billede Thomsen96 Nybegynder
29. januar 2012 - 18:01 #11
Hmm kunne ikke få noget af det til at virker! ;(
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2012 - 19:53 #12
Jeg har sendt en intern besked til dig med min e-mail adresse. Så hvis der ikke er noget privat i filen, kan du sende den til mig, så vil jeg se på det.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2012 - 20:20 #13
Jeg kan forstå problemet er løst. Må vi høre løsningen?
Og husk at lukke spørgsmålet ved selv at sende et svar, som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede Thomsen96 Nybegynder
29. januar 2012 - 21:30 #14
Jeg ved ikke helt hvad løsningen er. Da det er nogle fra hendes familie der løste det!!