Avatar billede sepdk Nybegynder
28. januar 2012 - 13:51 Der er 6 kommentarer

HDMI bærbar til DVI TV

Jeg har læst hvad jeg har kunnet finde om problemer med manglende billede når man forbinder bærbar og TV, men uden resultat.

Jeg har en bærbar Dell Studio 1555 - når jeg forbinder denne til mit HDMI-DVI kabel via dens HDMI port, kommer billedet op på TV uden probelemer.

Når jeg gør det samme med min HP ProBook 4530s sker der ikke en pind.

Den første kører W7 home, den anden W7 prof.

Jeg har prøvet at skifte til dublet skærm på HPen uden resultat.

Har I nogen gode ideer?????

sep
Avatar billede negertt Nybegynder
29. januar 2012 - 18:34 #1
Måske ska du ændre skærm ind i grafikkortets progam hvis du har sådan et..
Avatar billede negertt Nybegynder
29. januar 2012 - 18:35 #2
kan også være forkert opløsning så dit tv ikke finde ud at det...
Avatar billede sepdk Nybegynder
30. januar 2012 - 18:16 #3
Tak for dit svar, men jeg er ikke kommet videre. Jeg har haft de to bærbare ved siden af hinanden og checket alle parameter.

Skærm=flere skærme
Opløsning (1280x720),
Retning=liggende
Flere skærme=dubler disse skærme

Min Dell skifter automatisk til disse indstillinger når æit HDMI kabel sættes i. Min HP skal derimod sættes manuelt
Og alligevel vises intet billede.

Det er godt nok to forskellige grafik kort, men alligevel.
Avatar billede kimwright Nybegynder
02. februar 2012 - 12:59 #4
er der evt. vga eller Dvi udgang i din HP kan du jo prøve en af dem
Avatar billede sepdk Nybegynder
12. februar 2012 - 09:44 #5
Tak for det gode forslag. Indtil videre har jeg opgivet at bruge min ProBooks HDMI. Jeg klarer mig med min Dell.
Avatar billede Gitte1980 Nybegynder
06. marts 2012 - 12:44 #6
Hej sepdk.

Det lyder som om at dit hdmi port er gået i stykker.