Avatar billede Havelaage Nybegynder
27. januar 2012 - 21:24 Der er 10 kommentarer

Roder rundt

Hej jeg er ny

Jeg roder rundt i jeres forum og har nogle forslag.

Ændring af spørgsmål (tidsbegrænset)

Ændring af sin svar, også tidsbegrænset

Mere brugervenlighed fremfor nuværende mere reklameskrammel og salgsfremmende - Jeg ved man skal tjene penge på brugerne, men det her er overdrevet.

Få noget mere ajax (levende) ind over, det ligner noget fra 80'erne.

Jeg ved det er en større opgave, men det bør kunne gøres bedre
Avatar billede Havelaage Nybegynder
27. januar 2012 - 21:26 #1
Ændring af spm tidsbegrænset eller indtil første svar kommer, så har man mulighed for at ændre eller tilføje noget.
Avatar billede pstidsen Novice
27. januar 2012 - 22:04 #2
Ja der MANGE hundrede tråde om fejl og rettelser på denne hjemmeside, men hvad nytter det? Det sker meget meget lidt,....
Avatar billede mediman Nybegynder
27. januar 2012 - 22:12 #3
Sjovt nok har jeg en lidt anden opfattelse.

Checker ind flere gange om dagen, og ofte er der et spørgsmål jeg kan hjælpe med, eller finder interessant at følge.
27. januar 2012 - 22:19 #4
Avatar billede pstidsen Novice
27. januar 2012 - 22:28 #5
#3: Mente nu også at der ikke skete noget fra personer "højere oppe i systemet" altså hjemmesideadministratorerne ;)

Brugerne er MEGET aktive - både med at spørge og svare!
Avatar billede arne_v Ekspert
28. januar 2012 - 04:43 #6
Der er nogle problemer ved at kunne aendre svar i.f.m. point. Som minimum skal der vaere en maade at se indlaeg foer rettlse for at undgaa fusk.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. januar 2012 - 04:44 #7
Og WWW var ikke opfundet i 80'erne saa ...
Avatar billede pstidsen Novice
28. januar 2012 - 14:03 #8
#7: ?
Avatar billede f-arn Guru
28. januar 2012 - 14:21 #9
@pstidsen
#7: ?

Havelaage skrev:
det ligner noget fra 80'erne
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2012 - 15:46 #10
Mange af de sider der kommer frem nu om dage, går meget op i design og ikke så meget brugervenlighed.

Lad os for guds skyld holde eksperten på det brugervenlige.
At nye brugere ikke kan finde ud af eksperten er vist mest fordi de ikke læser faq m.m. som der linkes til i velkomstmail.