Avatar billede Dass93 Nybegynder
26. januar 2012 - 20:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Internet, kan ikke læse alle sider

Jeg har en anden computer som jeg har selv har samlet og har haft den et års tid nu, har windows Vista på den og bundkortet er af modlen (B)Gigabyte 990FXA-UD7(/B), jeg har haft et internet via et USB netværk hvor at det virket fint, men har nu fået en ruder via kabel, efter at vi har fået dette er internettet er den begyndt at opføre sig underligt, når jeg går på nettet kan den godt åbne nogle sider, men når jeg går ind på andre sider skriver den at den ikke kan finde siden, og Steam skriver at den updater men da sker intet. Jeg har næsten lige formateret den idet at den var overfyldt.
Avatar billede rocky Nybegynder
26. januar 2012 - 21:29 #1
Har du prøvet at opdatere driveren til netkortet?

Er det bestemte sider du ikke kan komme ind på eller er det tilfældigt hvilken der driller?
Avatar billede Dass93 Nybegynder
27. januar 2012 - 13:55 #2
Har lige installeret det program som fulgte med bundkortet til internettet. det er helt tilfældigt hvor den går det, men nogle af de sider som den overhovedet ikke vil gå ind på er MSN.
Avatar billede rocky Nybegynder
27. januar 2012 - 14:47 #3
Avatar billede Dass93 Nybegynder
27. januar 2012 - 15:41 #4
Har også lige et andet spørgsmål, ved godt at det intet har med dette at gøre. men har installeret steam, men når jeg prøver at starte det op skriver den bare updater, men kommer aldrig videre nogen som ved man skal gøre
Avatar billede rocky Nybegynder
27. januar 2012 - 15:50 #5
Det kan være det er relateret til dit netkort problem, prøv at hente driveren og lad os høre hvordan det går.
Avatar billede Dass93 Nybegynder
27. januar 2012 - 16:15 #6
tusind tak for hjælpen, fandt ud af at det ikke var rigtig installeret. (hvordan giver man point)
Avatar billede rocky Nybegynder
27. januar 2012 - 16:45 #7
Så skal jeg give et svar, det kommer her. Du burde kunne acceptere svaret til højre for denne kommentar