Avatar billede Emiil Nybegynder
26. januar 2012 - 17:27 Der er 4 kommentarer

Youtube med Google Apps???

Hej

Jeg kører med Google Apps - som gør mig istand til at have mit eget domæne som email, f.eks. kontakt@minhjemmeside.dk

Men af en eller anden grund kan jeg ikke oprette en Youtube profil med den Google konto, jeg får blot beskeden: Denne tjeneste er ikke tilgængelig

Har hørt om andre Google Apps brugere med samme problem,

Har i nogen løsningsforslag?

De bedste hilsner
Emil
Avatar billede Emiil Nybegynder
26. januar 2012 - 17:50 #2
Hej Erik

Tak for dit link,

Jeg gør alt hvad der står i guiden:

1. Log ind på dit kontrolpanel på http://www.google.com/a/ditdomænenavn.com
2. Klik på Organisation og brugere
3. Klik på Tjenester
4. Find den række, der er angivet hos YouTube, på fanen Tjenester. Klik på Til for at aktivere YouTube for dit domæne.

Problemet opstår ved step nummer 4, når jeg skal vælge youtube ved antallet af tjenester, den er der nemlig ikke!

Hvad kan jeg gøre?

De bedste hilsner
Emil
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. januar 2012 - 19:56 #3
Det kan der være noget om. Det er noget med at youtube ikke er lanceret i Danmark endnu. Det må vi så vente på.
Avatar billede Drud82 Nybegynder
25. august 2012 - 10:30 #4
Google har, endnu ikke, lanceret Youtube officielt i Danmark - og derfor kan man ikke som Google Apps bruger fra Danmark vælge at aktivere den tjeneste.

Youtube er officielt lanceret i 47 lande (nederst på youtube.com, se geografisk område).