Avatar billede stig3 Mester
06. august 2001 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

formular udskrifter outlook2000

Jeg har en formular lavet i outlook2000 og vil gerne designe en udskrift til den. Hvordan gør man det ?

Som det er nu udskriver den bare alle felterne under hinnanden, men det må da kunne redigeres et sted ?
Avatar billede le_tiger Nybegynder
06. august 2001 - 11:36 #1
Jeg har samme problem men det kunne ikke lade sig gøre. :-(

Le Tiger
Avatar billede le_tiger Nybegynder
06. august 2001 - 11:36 #2
Jeg har samme problem men det kunne ikke lade sig gøre. :-(

Le Tiger

Avatar billede stig3 Mester
06. august 2001 - 12:30 #3
Der må være en måde:
http://www.slipstick.com/dev/customprint.htm

Her bruger de excel eller word til at samle data fra formen. Det må være vejen frem, men hvordan gør man så det ???

Avatar billede stig3 Mester
06. august 2001 - 13:34 #4
Fandt selv ud af det:

man laver en knap:
sub Udskriv_Click()
    msgbox \"Udskriver\"
    msgbox item.userproperties(\"Navn på kursusdeltager\").value
end sub

Derefter laver man en skabelon i word eller excel, hvor man smider informationerne over i.