Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 19:30 Der er 1 kommentar

Belkin overvågning af trafik

Hej.

Belkin router mærke F5D7230

Jeg har ovenstående som netværk ud af huset. Mit internet kører fra endnu en router, men vil helst benytte min belkin hvor jeg formoder at jeg kan styre det.

Det kører meget fint, men hvordan kan jeg lave begrænsning på ovenstående router og man bør vel også kunne logge det.

Har I nogle gode idéer ?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 19:31 #1
Uden vel at mærke at køre igennem endnu et punkt, fordi så kunne min linux server nok sagtens håndtere det - jeg vil bare helst lave "begrænsningen" før min server, hvis I forstår :-)