Avatar billede fskousen Nybegynder
24. januar 2012 - 11:23 Der er 6 kommentarer

Problemer med Windows Live Mail

Jeg har problemer med Windows Live Mail. Når mailprogrammet er åbent, fungerer knapper som "Ny e-mail", "Videresend" og "Besvar" ikke. Når jeg klikker på dem, sker der absolut nul. Det vil sige, det passer ikke helt. Når jeg lukker mailprogrammet, dukker fx nye e-mails op, klar til at blive sendt, og e-mails, klar til at blive videresendt eller besvaret. Men dukker ikke op på skærmen, mens programmet er åbent. Hvor ligger problemet mon begravet, gode forslag modtages med kyshånd.
Avatar billede Abemand123 Nybegynder
24. januar 2012 - 11:51 #1
Avatar billede Lars_Munk_Jensen Nybegynder
24. januar 2012 - 15:54 #2
Jeg sidder med det samme problem...på en Windows 7 pc. Er ved at drive mig til vandvid....Har fjernet windows mail og hentet det igen men det har ikke hjulpet.
Avatar billede fskousen Nybegynder
24. januar 2012 - 16:05 #3
Jeg har også prøvet at gendanne til en tidligere dato, og det hjalp - men kun nogle uger. Så vendte problemerne tilbage, og det er godt nok irriterende.
Avatar billede Thoms Nybegynder
28. januar 2012 - 22:37 #4
Hej! Jeg har samme problem med min kones laptop. Hun bruger Bullguard antivirus system. Kan det være Bullguard som gør at vi først for at se nye mails som vi vil sende - når vi lukker ned for livemail ? Håber der er nogen som kan hjælpe os med en løsning!
Avatar billede fskousen Nybegynder
28. januar 2012 - 23:26 #5
Du har ret i, at det er BullGuard, der er problemer med. Jeg fik support fra dem i går, og problemet er løst. Du skal sørge for at få den nyeste BullGuard-version, 12, og installere den. Hjælper det ikke, kan du chatte med BullGuards support og få et link, der løser problemerne.
Avatar billede Thoms Nybegynder
29. januar 2012 - 10:24 #6
Hej! Tak for hjælpen. Nu kan min kone skrive mails igen - så hun blev glad igen!