Avatar billede Tekstroem87 Nybegynder
23. januar 2012 - 17:39 Der er 29 kommentarer

Forfalsk IP-adresse

Jeg har brug for en måde til at forfalske sin IP-adresse til en helt bestemt IP-adresse, da det kun er med den ip-adresse, jeg kan komme ind på en bestemt side.
Findes der et program der kan det?
Har set youtube-videoer osv, men kan simpelthen ikke få lortet til at virke..
anyone??
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 17:51 #1
Sæt din pc på sammen net som enheden du forsøger accesse.
Og giv den ip addressen der har mulighed for access:)
Avatar billede claes57 Ekspert
23. januar 2012 - 17:54 #2
hvis den rigtige nu er på nettet, så er der to samtidig med samme ip - hvem vil så få svar, eller kastes skærmbilleder bare tilfældigt rundt.
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 18:06 #3
De ville så begge få en advarsel om at der 2 på med samme ip.
Men hvis der er en med den IP allerede, så ville man jo bare tilgå siden fra den maskine af.

Hvis man vil "access" en side med en fake ip, så vi jo ude i hacking.. Og det jo en helt anden snak.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
23. januar 2012 - 18:16 #4
Tor Project måske? :)
https://www.torproject.org/

Er min fortrukkende måde at være anonym på :)
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
23. januar 2012 - 18:38 #5
Er det sådan noget try-to-hack-me du er i gang med?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2012 - 08:30 #6
der findes mange af dem

http://www.hide-my-ip.com/?id=2693&c=5059

der ligger gratis versioner på nettet hvis du bruger google

m.v.h
Avatar billede romeo Nybegynder
24. januar 2012 - 08:45 #7
Det vil jo bare give ham nogle tilfældige IPs.
Han ønsker at benytte en specifik IP. Det 2 forskellige ting.
Det ikke en anonnymizer/proxy eller lign, han skal bruge.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
24. januar 2012 - 17:36 #8
Hvis der ønsket en spicifik ip skal du have sat en VPN op til den anden pc og køre gennem den. Men så har i samme ip. :)
Avatar billede henrik2008 Nybegynder
25. januar 2012 - 13:46 #9
hey, vent lidt, hacking, jeg har altid ønsket at privat surfe med krypteret ip, men hvordan i al verden kan man det ! (det er ikke et spørgsmål!), og det er ikke hacking at have en falsk ip, man hacker jo ikke ind nogen steder.

der er et program der hedder TOR som kan fake en`s egen  IP (TOR er ikke warez, men et open source software, der ikke kan hacke noget som helst!). TOR ER LOVLIGT. BASTA.
TOR bruge proxy server (op til flere tusinde!), og hver gang man er tilkoblet til TOR netværket og har installeret fonødende software, bliver ens IP smide rundt på de forskellig proxy server, så ens IP forandre sig hele tiden, og andre kan aldrig se ens IP.

Prøver man at teste ens IP på nette op lign. sider som "SHOW MY IP", og hvis ens IP er fysisk rigtig er placeret eks, i københavn, vil siderne "show ip", vise ens IP  lokation som GERMANY, eller USA osv.

Tor netværket kan være meget langtsom at bruge så ens internet kan meget vel blive langsom.

For det andet kan man IKKE bruge TOR på peer to peer programmer som VUZE og lign,(udviklerne har sørget for at man ikke kan bruge TOR til slemme formål) da TOR er ment som en slags beskyttelse imod hacker der prøver at opsnappe ens IP osv.

Hvem snakker om, at hvis man bruger metoder til at sløre eller skjule ens IP, er hacking, sikken noget sludder, hvor står det i loven, kom med et bevis!.

I Apple`s internet browser kan man trykke på knappen "privat surfing", der sletter alle spor (altså sessione og cookies), men ens IP er bevaret, så er det vel også hacking ?.
Avatar billede henrik2008 Nybegynder
25. januar 2012 - 13:55 #10
hmm, andre programmer der kan forfalske ens IP.
jeg ved ikke hvor de findes.

men pas lige på med de gratis programmer der påstår at de kan forfalske eller skjule ens IP, jeg har hørt på mange forum at de er smæk fuldt med virus!.

TOR er ikke fyldt med virus. (hele deres side er på ingen måde suspekt, der er mange udvikler bag TOR!).

har ikke tjekket om TOR stadig findes.

men du har sikker bruge for noget bedre.

Måske kan ens router, hvis den har alternativ IP, bruges ?. (hvis en router kan det ?).

Der er ikke mange programmer på nettet der kan forfalske ens IP, i hvert fald ikke hvad jeg kan se.

ok, måske var jeg ikke til meget hjælp, sorry.
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 13:58 #11
en Krypteret IP. Hvad dælen er det?

Og der da ingen der har sagt TOR projekt var hacking. ?? Eller at bruge tor skulle være ulovligt. Hvor læser du det.
Men TOR projekt er jo bare ikke det han vil. TOR projekt går ud på at skule sin egen ip, lidt ala proxy´s og anonymizers.

Men det han forespurgte var at Fake en ip. For at få adgang til en "site" da denne site var låst for adgang på ip nivau.
Jeg ville nok mene at hvis du forsøger Fake din ip, for at få adgang til en Site. Så vi ude i hacking.

Han nævner ikke noget om det hans "egen" site/server/enhed han forsøger få adgang til.

Hvis han ude i Mac/Ip Spoofing, eller andet gris. Så vil jeg nok ikke mene det her han skal søge.
Avatar billede henrik2008 Nybegynder
25. januar 2012 - 15:46 #12
ok, unskyld jeg var lidr for hurtig.

krypteret ip, tjaa jeg har hørt at det kunne lade sig gøre for
nogle hacker, aner det ikke, men så skulle det være et fake ip der henviser til et andet der er krypteret altså, som her 128.256.22.54
bliver til det samme men med et ekstra tal sat ind 128.256.22.54.77
selvfølgelig kan man ikke kryptere sin ip direkte som her ip= 34jsfkdfkdf, for så kan browseren osv ikke læse det, men glem det.

"Jeg ville nok mene at hvis du forsøger Fake din ip, for at få adgang til en Site. Så vi ude i hacking."
tjaa, hvad han ligger i det, er det sådan at man kun kan få adgang til sitet via bestemt ip, ok så er nok hacking.

når så er det vist 2 gang i denne uge der bliver spurgt til hacking!.

ok så vil jeg ikke blande mig mere.
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 15:55 #13
Hvis nu det var hans "egen" site/system, er det jo ikke ulovligt at prøve finde vej ind. Det jo den bedste måde at teste ens sikkerhed på.
Hvis man ved hvordan man hacker sig ind, så ved man jo nok også hvordan man skal sikre sig imod det:)

Men han har ikke selv svaret retur på tråden. Så måske han har fået kolde fødder.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 16:42 #14
#13

Eget site... så skal han da have serveren stående lokalt. Jeg tror ikke nogen danske udbydere tillader manipulation med ip-adressen :)
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 16:49 #15
Kunne jo være en server stående i et hosting site.. Man ved jo aldrig.:)

Og hvad der sker med trafikken når det har forladt udbyderens udstyr er jo ikke deres ansvar.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 16:58 #16
Det bliver det vel ikke mere lovligt af. Du skal omgå udbyderens udstyr for at forfalske din ip. Du har vist nok underskrevet et stykke papir, da du fik internet :)
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 17:06 #17
Man skal da ikke omgå udbyderens udstyr.
Og nææ. har skam ikke underskrevet noget papir.

Eneste udbyderen gør er jo at levere ip-pakkerne til dit udstyre. hvad der sker på dit udstyr.. er da ikke udbyderens ansvar.

Jeg har da lov til at teste mit eget site/hardware for mulige sikkerheds huller.

Og den ip pakke du evt. spoofer med en fake ip, har da ingen indflydelse på udbyderens udstyr.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 17:10 #18
Din udbyder har nogle abonnementsvilkår. Dem overskrider, hvis du begynder at pille ved ip-adressen. Det kan hurtigt betyde farvel udbyder.

De fleste udbydere har også kontrol af deres trafik, så en pakke med forfalsket afsender ip vil blot blive smidt væk (deraf omgåelse af udstyr).
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 17:19 #19
Arhj.. Du piller jo ikke ved ip-addressen.
Du piller ved den afsender ip der står i pakken. Det noget helt andet.
Jeg tvivler meget på udbyderene gider lave Deep packet inspection på BGP routere.
Udbyderen er generelt mest intereseret i at få afleveret pakken så hurtigt som muligt. Det eneste de logger er hvor de fik den fra, og hvor den leveret til. Ikke meget mere.

Desuden har din udbyder ikke megen chance for at fange en spoofing.. Det jo netop det smarte ved at spoofe, og derfor det så satans svært at stoppe.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 17:26 #20
Hvis man piller ved adressen in ip-pakken, så piller man da også ved ip-adressen :) Og jo, de tjekker afsender ip i pakkerne.

Det med at fange banditterne... Så har du jo en fysisk forbindelse til udbyderen. Så du slører ikke din identitet blot fordi du ændrer din ip.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 17:59 #21
Mere alment kendt: de tjekker også modtager ip, således at pakker adresseret til de reservede ip-områder ikke bliver sendt videre ud.
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 18:26 #22
De tjekker vel altid modtager IP, hvordan skulle de ellers kunne route ip pakken.
De private a,b,c og apipa kan slet ikke routes på "internettet" så det får man jo ikke meget ud af.

Det man istedet gør  er at tjekke afsender ip ikke er fra fra en ikke routebar ip.

Det jo ikke unormalt spoofing af netværks udstyr gøres ved at fake en Private IP. Da den jo tit har adgang:)

Men du har nu stadig kun 2 ip i en pakke.. afsender og modtager..
Hvis man ikke kan route en IP som ikke ligger på dit eget net. Så ville der ikke være meget trafik der blev routet.

Hvis alle udbydere tjekker afsender pakke. så ville vi jo ikke havde DoS angreb ???
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 18:35 #23
De kan ikke routes ud på internttet, fordi udbyderne blokerer det. At sige adresserne ikke er routebare er teknisk forkert, for det er de. De er bare reserveret til et bestemt formål.

DoS-angreb med zombiemaskiner er ret udbredt. Der er her ikke tale om forfalskede ip-adresser.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 18:42 #24
Men 1: Hvis vi er ude i netværksangreb, så er vi også ude i hacking.

Så er spørgsmålet: kan man omgå udbyderens udstyr? Har man adgang til en angrebsmaskine, som er koblet på en russisk udbyder med et tvivlsomt netværkssetup?

Man overskrider i hvert fald en regel/lov eller to. Så det med at det er helt lovligt (#13) falder lidt til jorden :)
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 18:46 #25
Skrev da ingen steder de ikke kunne routes.
Jeg skrev de ikke kan routes på internettet, da der ingen route tabel er for dem.

Nej selvfølig ik DoS :) min fejl.
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 18:54 #26
Vi absolut eninge at det med at "finde vej ind" med en fake(spoofed) ip er hacking. og der i ulovligt.

Men hvis jeg nu selv  ejer den ip som jeg faker.. Er det så lovligt??? det jo min ip.:) Hvis man tænker jeg tester min egen server, med mine egne ip´s:)

Og det med DoS, der vel inget i vejen for at putte ip spoofing ind over DoS, bare for at gøre det mere ulovligt en det er:)

Men vi vel eninge om at spørgsmålet om at "fake" en ip, ikke lige just er her man skal spørge:)
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 20:33 #27
(D)DoS-angreb med forfalsket afsender-ip? Så skyder man sig måske selv lidt i foden :)
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 20:43 #28
Egentligt ikke. Det vel ret optimalt faktisk.
Du forventer jo ikke ligefrem svar retur fra den du DoS´er. Da målet jo er at få den til at gå i dørken.

Kan du få den til at gå ned, uden at nogen kan se hvem der reelt gjorde det.. så du da nået i mål må man sige.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
25. januar 2012 - 20:54 #29
Oftest når man foretager sådan et angreb, så er det ikke på ip-stakken man gør det. Dvs man skal længere op, f.eks. angreb på http-niveau. Det er en noget svær opgave, hvis man ikke modtager data retur. Bare alene at komme forbi tcp-håndtrykket er en udfordring.

Desuden foregår sådanne angreb ikke fra angriberens personlige computer. Det ville være direkte dumt. Han gør det fra zombiemaskiner - og så kan han være lidt ligeglad.