Avatar billede miagy Nybegynder
06. august 2001 - 10:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Professionelt

Hallo folkens!!!

Jeg er ude efter et program som kan lave et flot, og professionelt layout til f.eks. salgsreklamer, infoblade osv. Når jeg siger professionelt mener jeg ikke Publisher eller CorelDRAW.
Jeg har indtil videre anskaffet mig et program som hedder QuarkXPress, men kan ikke rigtig få det til at virker. Så hvis nogle kendte nogle steder, til en omgang Tutorials, eller noget der hen ad ville det også være hint.

P.S de eventuelt nye forslag til programmer......hvor finder jeg dem??????
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
06. august 2001 - 10:43 #1
Efter en søgning på google.com fandt jeg:

http://www.ruku.com/quark.html
http://desktoppub.about.com/cs/quarkxpress/
http://www.fscwv.edu/users/llauffer/Misc/links/quark_pw.html

PS. Så bruger jeg GoLive til at lave design, og 1st Page til at kode i (PHP).

::sunlock.dk::
Avatar billede egede Nybegynder
06. august 2001 - 10:45 #2
Avatar billede cpufan Juniormester
06. august 2001 - 10:58 #3
På QuarkXpress Cd\'en findes en del tutorials ;)
Avatar billede fodnus Nybegynder
06. august 2001 - 11:06 #4
Adobe\'s Pagemaker skulle være rigtig god
Avatar billede miagy Nybegynder
06. august 2001 - 19:02 #5
Til cpufan!

Hmm....men hvad nu hvis der ikke lige findes sådan nogle ting på denne cd :-) :-)
Avatar billede miagy Nybegynder
06. august 2001 - 23:19 #6
Til sunlock!!!

Nu siger du GoLive.......hvad er det???????

Avatar billede osaka_san Nybegynder
07. august 2001 - 01:24 #7
Nu er det jo ikke programmet der laver det flotte og profesionelle ved den slags ting, men derimod vedkommende der betjener programmet!

Lyder for mig som en klassisk fejl 40.

/just my 2 cents

Mvh.
Oscar
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
07. august 2001 - 07:50 #8
miagy <<<

Først, takker for points ;)

For det andet, så er GoLive et godt program til at lave god webdesign (synes jeg selv). Du kan læse mere om det her:
http://www.adobe.com/products/golive/main.html

::sunlock.dk::
Avatar billede staz Nybegynder
07. august 2001 - 12:39 #9
sunlock.dk >> Efter hvad jeg har forstået så er det til den trykte del af verden han søger et program til og GoLive er jo et webdesign program. Men jeg holder helt med dig, det er det bedste.

miagy >> Jeg ved det er lukket spm. men jeg er pro. og hvis du skal bruge dine tryksager til trykning så er QuarkExprees det idelle valg da næste ale trykkerier kører med det. InDesign kan også bruges da mange trykkerier er begyndt at indføre det. Det er også et meget bedre program efter min mening.

Over´N´Out

---- Staz ----