Avatar billede mabruus Nybegynder
23. januar 2012 - 15:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tablet med office

Hej alle.

Jeg er igang med at kigge efter en tablet. Den skal bruges til en del kontorarb. Det vil sige, at den selvfølgelig skal have outlook, så jeg kan sende/modtage mails, men derudover er det også vigtigt at jeg kan bruge office pakke (word og excel specielt)

Er der nogle der har erfaring med tablet pc og word og excel der på?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. januar 2012 - 16:23 #1
Du har mange point ude, mon ikke du skulle få orden på dem?

Det lyder som om der skal skrives meget, så mon ikke en ultrabook er det du søger? Eller i hvert fald en tablet med mulighed for at sætte tastatur til, tror bare ikke de er lavet med windows.
Avatar billede pstidsen Novice
23. januar 2012 - 16:51 #2
Tablet og kontorarbejde hænger SLET ikke sammen! Bærbar eller ultrabook vil være det rigtige valg!
Avatar billede kimwright Nybegynder
29. marts 2012 - 10:01 #3
Vil ikke give dig ret pstidsen..

Lenovo har lavet en lækker tablet, specielt lavet til arbejde, med specielle apps, osv. den + bluetooth tastatur, vil være det samme som en lille bærbar.. eller Asus Transformer Prime, er født med tastatur, og nok den hurtigste tablet på markedet, om det er ultrabook eller tablet, er jo lige meget når du kan få windows 7 på din tablet...
Avatar billede pstidsen Novice
29. marts 2012 - 13:05 #4
#3: Fair nok du er uenig, men hvis du har prøvet at skrive på en tablet, så vil du vide at du skriver betydeligt langsommere og du laver flere tastefejl. Hvis arbejdet ikke indebærer meget maskinskrivning kan en tablet dog være en meget god arbejdsfølgesvend. Du skriver at der er bluetoothtastatur, men hvis du bruger det, kan du ikke få en ordenlig arbejdsstilling på lårene i f.eks. bil og tog. Altså skal du bruge et bord. Med en bærbar kan du jo nemt have den på lårene. Jeg vil stadig holde fast i, at i de fleste jobstillinger kan en tablet ikke gøre det ud for en bærbar eller ultrabook. For nogle vil den dog måske (f.eks. min far som er byrådsmedlem og bruger den til at læse og skrive få, korte mails). Læs også: http://www.computerworld.dk/art/199697/test-kan-man-passe-sit-arbejde-paa-en-ipad?page=4

Asus Transformer Prime, er (...) nok den hurtigste tablet på markedet
Hvis vi f.eks. snakker internet er det simpelthen faktuelt forkert! Se denne test: http://www.mobilsiden.dk/media/podcast/291211_AsusTransformerPrime_nettest.mp4
23. oktober 2012 - 11:42 #5
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede mabruus Nybegynder
23. oktober 2012 - 23:17 #6
Sagen er lukket