Avatar billede jaboy Nybegynder
23. januar 2012 - 00:41 Der er 1 løsning

Hjælp til command line backup med winrar

Hey alle

Mit problem er .... at jeg og 3 andre, tager backup af nogen mapper... alle som laver de backups giver dem forskellige navne (så det bliver forvirrende)....

Jeg ville gerne gøre så når man højre kliker på en mappe kan man vælge en profil som gemmer den med dato og tid i fil navnet

Men så vidt jeg ved, kan man ikke gemme med profil så den retter fil navet til "navn DD-MM-ÅR kl. HH:MM"

så jeg gætter jeg skal bruge en bat fil til det ?!

Her kommer mit andet problem ....
Jeg kunne ikke finde ud af at lave hvad jeg have lyst til den skulle kunne :(

Lille liste over hvad den skal kunne:
vigtigt:

Den skal kunne rette filnavnet til "mappenavn DD-MM-ÅR kl. HH:MM"
Den skal kunne gøre det med "best"

Ting den godt må kunne:

Lave et "solid archive"
Finde alle mapper som ligger ved siden af bat filen, pakke dem ind hver for sig med filnavnet over

Jeg ville blive meget glad vis nogen gad at hjælpe med dette :)

på forhånd ... TAK
Avatar billede jaboy Nybegynder
16. juni 2012 - 23:58 #1
Meeeh
ingen hjælp ... lukker