Avatar billede patrickbeck95 Nybegynder
22. januar 2012 - 22:28 Der er 1 kommentar

Internetproblemer!

Hey alle sammen.
Jeg har et internetproblem på kun EN computer.. Jeg har internet fra stofa.. Det skal lige siges, at jeg har en bærbar som kører fantastisk på nettet, vi har en zaptor box og 2 computere mere på nettet, men her for nyligt købte jeg mig en helt ny computer, som har problemer med nettet. Den er langsom også hopper den af nettet (mister forbindelse og nettet forsvinder fra computeren), det kommer så tilbage og den bliver så ved.. Har ringet ind til stofa og de har prøvet at skifte noget, men det virker ikke..
Nogen idéer? :-)
23. januar 2012 - 07:03 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar / Stationær ?

Trådløs  ?

Kode ?