Avatar billede Jakok Nybegynder
22. januar 2012 - 15:49 Der er 4 kommentarer

Bestillingssystem

Jeg vil gerne lave et program, en database eller en app, hvad der nu er lettest og mest brugervenligt.
Jeg arbejder på et lille plejehjem hvor der dagligt afgives ca. 30 bestillinger på 11 forskellige slag smørrebrød. Beboerne skal kunne vælge pålægstype og pynttype. Med tiden vil vi gerne udbygge dette således at vi kan bruge samme system på vores varme mad. (2 slags + valg af tilbehør).
For at spare tid, vil vi gerne have en elektronisk løsning, lidt a la bestilling af pizza på nettet. Vi skal kunne printe en liste ud hvoraf det fremgår hvem der har bestilt hvad.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2012 - 16:06 #1
luk de to af 3 ens spørgsmål - det giver bare dårlig karma at gentage et spg ud på en masse kategorier.
Avatar billede kiksen1987 Novice
22. januar 2012 - 17:13 #2
noget i regner med at få gratis? hvis ja. så find den nærmeste skole med datamatiker uddannelse på og hør om det ikke er et projekt de kunne tænke sig.
eller skriv hvad beløb i havde tænkt jer at ville være fair.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
22. januar 2012 - 22:42 #3
Jeg er tilfældigvis på en datamatiker uddannelse. :) feel free til at smide mig en mail på morten@bormeth.dk
Avatar billede Jakok Nybegynder
23. januar 2012 - 15:54 #4
claes57 jeg forsøger ikke at sprede dårlig karma, men at finde en løsning på mit spørgsmål. Efter som jeg ikke ved hvilken kategori jeg skal placerer det i, forsøger jeg med spredhagl, indtil jeg nærmer mig et svar.