Avatar billede haboja Nybegynder
06. august 2001 - 09:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Test i word

Hej er der nogle der ved om der er et sted på nettet hvor man kan øve til test i word 2000, til prøve i \"det store kørekort\"???
Eventuelt opgave sæt rettet mod samme test.
Avatar billede jimse Nybegynder
06. august 2001 - 09:29 #1
Avatar billede jimse Nybegynder
07. august 2001 - 11:03 #2
Er du blevet testet?
Avatar billede haboja Nybegynder
07. august 2001 - 11:31 #3
Jeg er på kursus, har faktisk taget mous testen i word 97 på engelsk før. Jeg kan jo lige så godt få alle de papirer jeg kan få.
Avatar billede jimse Nybegynder
07. august 2001 - 11:35 #4
Jeps!
Avatar billede haboja Nybegynder
07. august 2001 - 11:39 #5
Jeg må jo hellere give dig pointne, der findes åbenbart ikke så meget om de tests.
Tak for hjælpen
Avatar billede jimse Nybegynder
07. august 2001 - 11:42 #6
Du skulle ikke give mig pointene, hvis du ikke kunne bruge svaret til noget. Så skulle du bare selv lægge et svar og tage pointene selv.
Hvis du ikke var tilfreds med resultatet opretter jeg lige et spørgsmål så du kan få pointene retur?
Avatar billede haboja Nybegynder
07. august 2001 - 11:44 #7
Ja men dit svar var godt nok, jeg troede bare at der måske var flere muligheder. Jeg ved godt det med at svarre selv
Avatar billede jimse Nybegynder
07. august 2001 - 11:45 #8
Ok! Så takker jeg for pointene.