Avatar billede asenik Nybegynder
19. januar 2012 - 23:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tastatur er gået amok?

Mit tastatur er gået fra forstanden, og jeg kan ikke fixe problemet.

Fx når jeg trykker på mellemrumstasten kommer der til at stå "1 ".  f bliver til fg. k er som at trykke tab.

Det er et problem i både internetbrowser og word.
Min maskine har virket upåklageligt siden jeg købte den. Virus scan er ren. System Recovery havde ingen effekt.

På1 fgorjhånd1 tak1!
19. januar 2012 - 23:39 #1
Bærbar ?
Stationær ?
Trådløs tastatur ?

Andet tastatur ?
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
19. januar 2012 - 23:56 #2
Går udfra du ikke har spildt noget i tastaturet? Eller at det kan have fået et slag på en eller anden måde.
Avatar billede asenik Nybegynder
20. januar 2012 - 08:28 #3
Bærbar, MSI GX740.

Ingen traumer eller vandskade.
Avatar billede asenik Nybegynder
20. januar 2012 - 08:32 #4
Bærbar MSI GX740, original tastatur.

Ingen traumer eller vandskade, problemet er ikke opstået i forbindelse hermed, derimod blot under alm brug dvs. internet browsing.
20. januar 2012 - 18:04 #5
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede asenik Nybegynder
22. januar 2012 - 13:31 #6
Beklager! Problemet er  her stadigt.
22. januar 2012 - 14:14 #7
... bare for at dele problemet på midten (Software / Hardware) - Boot op på andet medie, hvor du kan få lejlighed til at 'taste' et eller andet ...

Ellers er der tale om Hardwarefejl!!!