Avatar billede jg Nybegynder
06. august 2001 - 08:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændring af bootpartition, NT 4.0 Server

Findes der et program der tillader ændring af bootpartitionens størrelse (NTFS) på en NT 4.0 Server?
(Partition Magic tillader det f. eks. ikke)
Avatar billede jg Nybegynder
06. august 2001 - 09:09 #1
Jeg kan nu selv svare efter at have fået et tip..
ServerMagic fra Powermagic kan løse problemet (omend til mange penge)
Avatar billede guiron Nybegynder
06. august 2001 - 13:15 #2
Der findes også programmet \"Volume Manager\" også fra PowerQuest, hvis mn f.eks. kører win2000 server, er det denne man skal bruge!
Avatar billede jg Nybegynder
07. august 2001 - 11:31 #3
OK, tak for oplysningen.
Det er i dette tilfælde NT 4.0 men ved du om det pågældende program også kan køre under NT 4.0?
Avatar billede gronvold Nybegynder
06. november 2001 - 08:05 #4
Hej

Jeg kan ikke give dig point??
Kan du ikke lige lægge et \"svar\" igen, så skal du få pointene.
Avatar billede jg Nybegynder
30. august 2002 - 09:28 #5
Beklager. Jeg løb sur i to kontonavne (fra to forskellige kommuner)
Bedre sent end aldrig.