Avatar billede mortenfraaarhus Nybegynder
19. januar 2012 - 16:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

AutoCad 2006 - Software

Hej
Jeg er under en flytning kommet til at smide min "gamle" men originale AutoCad 2006 cd ud!! Dumt dumt, hvordan kan det ske?! Grin bare!

Så nu sidder jeg her med mit i gamle men dyrekøbte serienummer og kan ikke installere programmet på min nyinstallerede PC.

Er der nogen af jer som ligger inde med en AutoCAD 2006 installations CD eller evt. en Trial CD?
Jeg vil gerne købe den af jer, hvis I kan undvære den.......

Mvh
Morten
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 20:11 #1
Jeg havde valgt 3 løsninger.
1 mulighed: Kontakt forhandler og oplyse dem om den produktkode du har, men mangler cd. Det kan være de for et lille beløb vil give dig en ny.
2 mulighed: Tag en kopi af en som du låner.
3 mulighed: Find en kopi på nettet, brænd den og brug den sammen med den lovlige produkt kode.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 20:13 #2
Kan se den fylder ca 600 mb, så den kan være på en alm cd.
Avatar billede mortenfraaarhus Nybegynder
19. januar 2012 - 20:45 #3
Først...Mange tak for forslagene.....
Jeg har kontaktet forhandleren og de har også krydstjekket min produktkode. De forlanger dog 500 kr. for at brænde en kopi. hvilket jeg synes er lige i overkanten. Kald mig bare "nærrigrøv" :)  Jeg synes at jeg betalte rigeligt i 2006 :)

Det er korrekt, at den kan være på en normal CD-rom (ca. 600 mb)

Jeg kan ikke finde en at låne den af. Og det er desværre kun lykkedes mig at downloade en spansk version fra nettet. De engelske kan jeg ikke finde ud af! Ja jeg er lidt dum til det her! Alt det der med torrent etc. har jeg ikke en pind forstand på og frygter at få virus på min pc. Derfor vil jeg så gerne finde en som jeg kunne købe eller låne en CD-rom af.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 23:10 #4
Kan ikke lige finde en der ligger inde med en dansk version desværre. Har kun set engelske versioner
Avatar billede mortenfraaarhus Nybegynder
20. januar 2012 - 06:47 #5
Engelsk version er PERFEKT! :)
Kan du sende et link?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2012 - 12:52 #6
Er nøglen du har ikke til en dansk version?
Avatar billede mortenfraaarhus Nybegynder
21. januar 2012 - 13:02 #7
Min nøgle kan bruges til alle 2006 versioner :)
Hvis du kan skaffe et link, ja så må jeg belønne dig med mange point.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2012 - 15:29 #8
Jeg har sendt en løsning til dig, håber du kan bruge dette.
Avatar billede mortenfraaarhus Nybegynder
21. januar 2012 - 15:56 #9
Det virker!  Tusind tak....
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2012 - 16:01 #10
Velbekomme
Avatar billede cableman2005 Nybegynder
07. november 2013 - 23:37 #11
Hej! Jeg sidder lidt i samme situation mht. at skaffe en lovlig AutoCAD 2006 cd.
Kunne en af jer hjælpe mig? På forhånd tak :-)

MVH
Christian