Avatar billede Mortimer12 Nybegynder
19. januar 2012 - 16:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Print til fil med variabelt navn

Hej!

Jeg vil gerne have lavet en printer, der udskriver til en fil. Så jeg har tilføjet en printer og added en port jeg selv har lavet. Så kan man angive eksempelvis e:\test.xxx og så bliver test.xxx oprettet indeholdende udskriften.

Kan man på nogen måde gøre filnavnet dynamisk, således at man stadig ikke promptes for filnavn, men at der genereres en fil, med printjobbets navn i den folder man vælger? - Altså e:\{printjobname}. Er der overhovedet nogen muligheder i den retning, måske bare med et timestamp plus et eller andet som filnavn.
Avatar billede Mortimer12 Nybegynder
23. januar 2012 - 09:18 #1
Slet ingen der har en god idé? :/
Avatar billede Mortimer12 Nybegynder
23. marts 2012 - 21:25 #2
Lukker