Avatar billede Jepdizel Nybegynder
19. januar 2012 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyden virker ikke på denne bærbar!!

Jeg sidder her med en Acer bærbar, model Travelmate 4220.
Lyden virker pludselig ikke efter at jeg geninstallerede med Windows 7 Ultimate 32 bit..
Den viser at lydenheden og driveren er installeret korrekt, samt at den viser i lydstyrke, at der bliver afspillet lyd. Men der kommer bare intet ud af computeren???

Nogen der har en idé til hvad det kunne skyldes????
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 16:44 #1
Er alle drivere på plads i den (ingen gule anmærkninger i enhedshåndteringen)?
Avatar billede Jepdizel Nybegynder
19. januar 2012 - 21:17 #2
Ja, men har fået løst problemet nu.. Hvis andre har det samme problem på deres notebook, så prøv at hent xp audio driveren fra Acer's egen hjemmeside!
Den siger nok første gang at det ikke er kompatibelt med windows 7, men så spørger den om den skal køre programmet med anbefalede indstillinger og så burde det fungere helt fint! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 21:37 #3
Okay. Du lukker så bare her igen.
Læg dit næste indlæg som "svar", afkryds boksen og accepter svaret.
Herved uddeles point, og tråden lukkes.
Avatar billede Jepdizel Nybegynder
20. januar 2012 - 12:09 #4
Det okay