Avatar billede Tseirp Nybegynder
19. januar 2012 - 13:24 Der er 3 kommentarer

WIN 7 partition

Hej

Jeg er igang med at installere mit nye Win 7 sp 1 ultimate. men når jeg skal formattere/ vælge partition, er der en lille partition for sig selv på 100 MB hvor 39 mb er brugt... har ingen anelse denne partition eksisterede, da den ikke er vist i " denne computer" så spørgsmålet er om jeg kan slette den, eller om den indeholder noget jeg ikke må slette?

vil helst bare have min ssd hardisk på 80 til at køre Win7 og min anden for sig selv. så der kun er 2 partitioner ialt.

håber i har tid til at hjælpe.
Avatar billede Tseirp Nybegynder
19. januar 2012 - 13:28 #1
der står forresten ud for denne 100 mb partition  reserveret til systemet...  men har haft noget vireus og vil ikke risikere at der sidder noget tilbage efter jeg har installeret mit nye WIN7
Avatar billede milter Ekspert
19. januar 2012 - 13:58 #2
Partitionen på 100MB er en boot-partition og skal bruges til gendannelse i tilfælde af alvorlige fejl. Så det bedste råd er lade den være, som den er.
Avatar billede milter Ekspert
19. januar 2012 - 14:02 #3