Avatar billede abrjonline Nybegynder
18. januar 2012 - 22:46 Der er 6 kommentarer

Søger en "partner" som kan Java, JS, php, XML og lign

Hej Eksperter
Jeg er en iværksætter som søger en partner som er interesseret i at møde andre mennesker og lære nye bekendtskaber.

Jeg har gang i en masse produkter og gør mig meget i at tænke forretningsideér og tænke i omsætning på forskellige produkter.
Jeg er "gammel grafiker" og ejer et reklamebureau.
I min fritid roder jeg med salg, virksomhedsudvikling, grafik, programmering, html mv.

Jeg søger en person som er interesseret i at bygge forskellige projekter med mig. Nogle af dem med profit i og nogle uden.

Jeg vil også skulle bruge personen til forskellige freelance opgaver, og disse vil der selvfølgelig blive betalt for og vedkommende vil blive honoreret ligesom normalt betalt arbejde.

Jeg håber at finde en som kunne være interesseret i at udvikle forskellige forretninger og være en partner på forskellige ideér og kan nogle ting som jeg ikke kan.

Andreas Jensen
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2012 - 23:50 #1
Hej Andreas.

Jeg vil godt hører nærmere om det, hvis du gider kontakte mig på kasper @ kqs.dk

-Kasper.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
23. januar 2012 - 22:59 #2
Jeg har skrevet til dig :-)

Er der ikke flere der er interesseret?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2012 - 02:32 #3
Der kunn ejo godt vaere lidt interesse for betalt frelance arbejde.

Men projekter som der maaske er profit i og maaske ikke er ikke specielt attraktive.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
24. januar 2012 - 17:02 #4
Hej Arne
Der bliver lidt blandet. Men hvis jeg ville betale en freelance programmør kan jeg jo vælge rigtig mange steder. Derfor gør jeg det klart at noget vil være profit andet vil være nonprofit.

Vi kommer ikke til at lave nogle produkter som der ikke er tiltænkt profit i. Men laver "vi" et produkt som skal sælges og distribueres og der fx er relativt lang tid i det, sæger jeg en der ligger tiden samtidig med at jeg får "solgt" produktet. herefter vil vi så hver i sær få vores betaling.

Jeg har ikke tænkt mig at betale en freelancer for at lave noget arbejde. da jeg så lige så godt kunne hyre en på fuld tid.

Håber du kan se hvad jeg mener, men det er en forskel for mig om jeg skal ligge fx 50.000 kr opfront eller jeg kan spare 50.000 op og betale dem når produktet bliver solgt.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2012 - 21:01 #5
Du kan finde freelancere masser af steder.

Men folk der kan udvikle kan finde masser af projekter hvor betalingen er en del af eventuel senere profit.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
24. januar 2012 - 22:08 #6
Yes. Og jeg søger begge