Avatar billede Tseirp Nybegynder
18. januar 2012 - 16:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Har brug for lidt hjælp angående virus/tracker

Hej alle.

Jeg var så dum at bruge en online tjeneste http://mp3cut.net til at cutte en mp3 fil. da jeg ville afspille den gik det fint og ville derefter ligge den på facebook til en kammrerat. men nu er min computer helt færdig dvs. at den nu ikke kan gå på nettet, så jeg skyndte mig at slette chrome, og den spurgte om jeg ville slette de oplyninger den havde hvilket jeg sagde ja til. og deaktiverede mit netværkskort. så kørte jeg antivirus, og den fjernede fejlene. nu er min browser explore. men kan ikke åbne det. da den spørger om hvilket program jeg vil køre det med. jeg overvejer om jeg kan lave en C:\\format og være sikker på at alle trusler er væk og starte forfra? eller om der er et program der er godt til at finde/rydde fejlene/tracker op med... samme med mine spille exe. filer kan ikke åbnes. spørger om det samme.

håber i har tid til at hjælpe.

med venlig hilsen

Tseirp
18. januar 2012 - 16:40 #1
Velkommen til E. ...

...... Her er de manglende tegn!

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Fejlsikker tilstand - Systemgendannelse !!!
Avatar billede Tseirp Nybegynder
18. januar 2012 - 16:48 #2
det er Win7. den har kørt en systemgendannelse, men ingen programmer virker fra lommeregner - spillene. er ikke specielt god med computer, så håber i kan bære over med mig.
18. januar 2012 - 17:35 #3
"Længere" bagud mht. Systemgendannelse ?
Avatar billede Tseirp Nybegynder
18. januar 2012 - 17:48 #4
tak for hjælpen, det lader til det fungere nu:)
Avatar billede Tseirp Nybegynder
18. januar 2012 - 17:48 #5
det virker nu tak
18. januar 2012 - 17:54 #6
Derefter smut straks til WindowsUpdate for ALLE opdateringer...

Samt tilsvarende for dit - selvfølgelig - sikkerhedsprogram !!!

---

samt hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

---

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT -> http://spywareinfo.dk/index.htm#/tip-og-tricks/opret_et_systemgendannelsespunkt.htm
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står.
18. januar 2012 - 17:55 #7
Ping...

Dette er så et [svar] fra mig ...

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo