Avatar billede farmer2 Nybegynder
17. januar 2012 - 23:02 Der er 4 kommentarer

mpeg4

hej jeg har en sd dvb-t mpeg4 scart receiver som jeg har meget glad for har kunnet tage mange kanaler med den da jeg tæt ved tyskland men efter d 11 januar kan jeg ikke mere tage dr1 og tv syd kan det være rigtig jeg er klar over at jeg ikke kan se tv2 på forhånd tak det er god side her egon andersen tønder
Avatar billede kjeldsted Novice
17. januar 2012 - 23:05 #1
Hvis den kun tager imod SD og ikke HD kunne det vel være en forklaring.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 23:23 #2
Hvi det er en MPEG4 skulle du kun have mistet TV2 jeg har alle de tyske + de danske undtagen TV2 prøv en ny søgning nogle kanaler har skiftet plads.
Avatar billede farmer2 Nybegynder
18. januar 2012 - 21:05 #3
hej tak for dit svar det er en mpeg4 sd receiver jeg har prøve at skanne flere gange hjælper ikke kan kun høre og se tekst på dr 1 jeg har en mistanke at den kun får dr 1 i hd ind hvorfor ved jeg ikke hilsen farmer2
Avatar billede kjeldsted Novice
18. januar 2012 - 22:21 #4
Nu ved jeg ikke ret meget om lige DR1. Men jeg ved i hvert fald at TV Syd kun sendes ud i HD. Og jeg tror da egentlig ikke at DR sendes i SD. Men er ikke 100% sikker på dette.