Avatar billede baerbarto Nybegynder
17. januar 2012 - 12:22 Der er 1 løsning

udskrivning via PDF converter

- jeg har windows 7 og benytter "windows fax og scanning" i forbindelse med scanning fra en "canon mp 510".
- årsag til at jeg bruger "windows fax og scanning" er, at der ikke er en canon-driver til windows 7 - og der kan jeg kun "gemme" i "billed-filer" (det er tegninger jeg scanner)!
- jeg konverterer så til "pdf-filer" - men lige meget hvilken "pdf-converter" jeg bruger - så har jeg problemer med udskrivningen !
- når jeg skriver ud med min canon mp 510, så reduceres tegningen til noget der ligner en 95%
- jeg har prøvet de indstillingsmuligheder der er,  men det er ikke lykkedes mig at skrive ud i 1:1 (målfast) !!!
- hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede baerbarto Nybegynder
31. maj 2012 - 15:59 #1
- er ikke løst - og det lever jeg med !
- ked af at jeg har glemt at lukke spørgsmålet - det er hermed gjort.