Avatar billede klarak Nybegynder
15. januar 2012 - 17:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgradere fra 2003 - 2010?

Jeg har købt en Office 2010 (hjemmet og studiet) familiepakke i forbindelse med køb af ny computer til huset.
Min egen bærbare kører med Windows Vista og office 2003.
Hvis jeg vil opgradere til 2010 kan jeg så blot sætte installationen igang? Vil mine mails og dokumenter blive gemt?
Desuden har jeg opdaget at der ikke er outlook i denne udgave... Kan jeg så bare beholde outlook 2003? Eller er det bedre at købe en opgradering til den også (hvis man kan det?)
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. januar 2012 - 18:24 #1
Du har faktisk selv svaret de programmer der ikke er på Office 2010 forbliver intakte på din PC. og jeg mener at huske at der bliver spurgt om den skal overskrive de andre.
Avatar billede klarak Nybegynder
21. januar 2012 - 10:21 #2
Ok, jeg var bare usikker på om der ville gå koks i det hvis jeg kører med outlook 2003 og office 2010 - men det skulle ikke give problemer hvis jeg forstår dig rigtigt?
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. januar 2012 - 10:53 #3
Nej overhovedet ikke jeg lavede nettop sådan en opsætning i går eftermiddag.
Avatar billede klarak Nybegynder
21. januar 2012 - 11:05 #4
Super :) tak for hjælpen, skriver du lige et svar som jeg kan acceptere?
Avatar billede klarak Nybegynder
14. maj 2012 - 13:03 #5
.