Avatar billede buls Seniormester
14. januar 2012 - 23:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Telefon kalender

Hej. Håber at I kan hjælpe mig. Jeg har en Htc desire s og de data der er i denne kalender vil jeg godt ha´ backup af over på en pc. Hvordan gør jeg dette  ???

Hilsen buls
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 23:13 #1
Avatar billede buls Seniormester
15. januar 2012 - 15:42 #2
Hej Jack.

Nu har jeg Install Backup Master og taget en backup af de data som jeg vil ha´.
Hvordan får jeg backup filen over på pc´en og hvis jeg skal gendanne den igen fra pc´en til telefonen  hvordan ????

buls
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2012 - 15:49 #3
Så slutter du din htc til computeren og går ind i mappen : K:\BackupEverything
Og hvis det skulle ske at du fik en ny telefon så installere du bare Backup Master igen og lægger filerne over på sd kortet og trykker på "Restore"
Avatar billede buls Seniormester
15. januar 2012 - 16:50 #4
Hej igen.

Så er jeg ved at være i mål,men jeg kan ikke finde kalender filen nogle steder  ???  der er mms,sms og andre

buls
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2012 - 16:57 #5
Vent jeg kom til at tænke på ville det ikke være meget nemmere hvis du bruger googles kalender? Den har du jo både på telefon computer og nettet?
Avatar billede buls Seniormester
15. januar 2012 - 17:09 #6
Hej.

Jo måske,men hvordan sætter du det så op ???

og hvad med kalender,var den ikke i backup filen  ??

buls
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2012 - 17:18 #7
http://www.youtube.com/watch?v=8Xc-FxMhqiE

Nej desværre jeg tænkte på mms... Jeg bruger min kalender i mms...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
18. januar 2012 - 14:26 #8
hvorfor ikke bruge HTCSync, dere sync tool .. jeg bruger den .. og den fungerer fint med kalender og contacts...
http://www.htc.com/www/help/htc-desire/#download
Avatar billede buls Seniormester
18. januar 2012 - 19:11 #9
Til Killer.  Når jeg bruger sync. programmet og vil sync. kalenderen,vil den ligge data ind i windows kalender på min pcér. Når jeg prøver at åbne windows kalenderen på min pc kommer der en tekst og siger " windows kalenderen er deaktiveret " hvordan kan jeg aktivere den ?????

buls
Avatar billede killer_bee Nybegynder
19. januar 2012 - 18:17 #10
Har lige checket på min PC .. og ser ud til at man kun sync tingene ... og desværre kun med outlook, så enten med outlook eller windows mail ..
eller er der de forskellige apps man kan bruge ..

sry .. havde virkelig husket som jeg kunne bare backup til en .csv fil ... enten har man aldrig kunne det .. eller har de lavet det om sidste opdatering..
Avatar billede buls Seniormester
24. januar 2012 - 16:30 #11
Hej. Jeg har skrevet sammen med HTC ang. mit spørgsmål og de fandt ud af man kunne sync med Microsoft Office Outlook OG NU ER DEN DER. Jeg siger mange tak for hjælpen.  :-)  buls