Avatar billede TThorn Nybegynder
14. januar 2012 - 22:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Opdatering af VLC

Hej

Jeg har et problem med nogle få programmer, som ikke vil opdateres fordi de angiver at jeg ikke har administrator rettigheder.

Det er bl.a. VLC media player, hvor jeg har version 1.1.10 og forsøger at opdatere til 1.1.11.
Det andet program er Adobe Reader som plugin til Chrome.
Alle andre programmer kan fint opdateres.

Jeg har en Acer Aspire 7745G, med W7 Home Premium. Jeg er administrator på min bærbar (der har yderligere 2 brugere, som ikke er administrator).
Avatar billede pstidsen Novice
14. januar 2012 - 23:25 #1
H-klik på installationsfilen og tryk "Kør som administrator".
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2012 - 08:08 #2
først gør du det her . slå UAC fra

http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/168-sadan-deaktiveres-uac-i-windows-7

nu er du herre over egen pc

m.v.h
Avatar billede TThorn Nybegynder
30. januar 2012 - 20:33 #3
Tak for hjælpen!
Point til begge, hvis I melder jer med svar :-)
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 21:57 #4
Fik du det vil at fungere?
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2012 - 07:57 #5
ok
Avatar billede TThorn Nybegynder
04. februar 2012 - 11:04 #6
Ja, begge løsninger: Kør med administrator rettigheder kan ikke altid bruges, fordi "leverandøreren" vil gøre det let og lader processen fortsætte "ud i et". Så der venter jeg at rettigheds-rettelsen løser det.