Avatar billede mathias666 Nybegynder
14. januar 2012 - 21:44 Der er 7 kommentarer

Min computer er pludselig blevet utrolig langsom!

Hej allesammen:)

Min computer er de seneste dage blevet utrolig langsom, og bare det at åbne en internet side kan tage flere minutter, og ligeledes med dokumenter. Jeg kan heller ikke vedhæfte filer til mails, den siger der mangler en eller anden ting. Jeg har prøvet at køre CCleaner og den har fjernet ca. 40 mb. Det har hjulpet en lille bitte smule men stadig utrolig langsom. Jeg har også kørt med hijackthis og håbet jeg kunne smide en log fil herind som i kunne kigge på, men det virker ikke. Jeg får et skærmbillede for min programmet siger min computer har forbudt adgang til en "host fil" og der hvor loggen plejer at komme er der helt blankt.

Håber meget i kan hjælpe mig videre, da jeg snart skal skrive SRP og kan ikke skrive med min computers nuværende tilstand.

på forhånd tak:)

MVH. Mathias
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 21:50 #1
Det er nok alle dine gamle spørgsmål, som du ikke har gidet lukke, som laver koks i det *G*
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 21:52 #2
http://www.eksperten.dk/guide/1232

Jeg mener der er råd om at bruge programmer i fejlsikret tilstand til at stoppe infektion
vh kristian
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2012 - 21:57 #3
Enig med #1...

Men gennemfør guiden, så er der nok en der kigger de logs igennem...
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. januar 2012 - 22:00 #4
Havde lige kopieret det som #1 bl.a henviser til http://www.eksperten.dk/spm/938982
15. januar 2012 - 01:00 #5
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mathias666 (Point ude: 340 ?)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
(Når det er forstået og gennemført, skal vi nok guide dig videre... Du har fået det at vide før...)
Avatar billede mathias666 Nybegynder
16. januar 2012 - 10:43 #6
Undskyld mit nok dumme spørgsmål, men jeg synes ikke jeg kan lukke mine "mange" åbne spørgsmål fordi der ikke ligger nogle svar som jeg kan give points, men blot kommentarer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2012 - 16:06 #7