Avatar billede RuneNS Nybegynder
14. januar 2012 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal finde en god pc til at spille på.....

Hej

Jeg leder efter en stationær pc til at spille på.
Jeg er absolut ikke den store gamer, men kunne alligevel godt tænke mig en computer til omkring 7000 kr, der kan spille Batman AC, BF3, Fifa12 og som kan følge med udviklingsmæssigt de næste par år.

Jeg har kig på disse, som jeg gerne vil have kommentarer til, men ønsker også bare almindelige gode råd og vejledning til køb af ny computer til gaming.

http://www.komplett.dk/k/config.aspx?ConfigSystemId=10470

http://www.komplett.dk/k/config.aspx?ConfigSystemId=10541

Det skal siges at computeren skal stå i et rum hvor rummets funktion ikke er kontor/computerrum.

Tak
Avatar billede JannikO Praktikant
03. februar 2012 - 18:17 #1
Har du købt din computer?
Avatar billede RuneNS Nybegynder
03. februar 2012 - 19:31 #2
Jeg har fundet en ny computer. Men har svært ved at slette denne tråd
Avatar billede RuneNS Nybegynder
03. februar 2012 - 19:32 #3
Jeg har fundet en ny computer. Men har svært ved at slette denne tråd