Avatar billede schaefer Nybegynder
13. januar 2012 - 23:10 Der er 3 kommentarer

Fornyelse af pc'er

Hej, jeg købte for en årrække siden en pc'er med flg. Opsætning:

Intel Core 2Quad Q6600 2.40GHz 8MB S-775
Inno3D NVIDIA nForce 680i SLI S-775
4GB DDR2 PC5400 667MHz 1. Part (2x2GB)
768MB Sparkle GeF 8800 ULTRA PCI-E
NZXT HUSH Silent Sølv u/PSU
Kabinet Køler 19dB 80mm GlacialTech
550W HKC USP-5550 (17dB)
Arctic Cooling Alpine 7 S-775
48x16x Lite-On DVD Sort
Windows XP Pro (UK)

Hvad ville være fornuftigt at skifte ud på? Den er jo efterhånden en ældre dame, og kunne trænge til lidt fornyelse. Jeg ville blive glad for forslag. :-)
Avatar billede minooNordic Nybegynder
13. januar 2012 - 23:47 #1
Det kommer vel helt an på hvad computeren skal bruges til og om den computer opfylder dine nuværne krav, og hvis ikke hvad den nye opgradering skal kunne opfylde af krav
Avatar billede schaefer Nybegynder
14. januar 2012 - 00:15 #2
Det har du selvfølgelig ret i. Den skal sådan set kunne det samme - køre de nyeste programmer og spil problem og gnidningsfrit. Men selvfølgelig skal det også være til at betale sig fra. Håber det gav lidt bedre forståelse.
Avatar billede schaefer Nybegynder
15. januar 2012 - 14:20 #3
Det kan måske bedre svare sig at købe en helt ny pc'er? Jeg gav jo en pæn sum penge for denne tilbage i 07 mener jeg det var. Men kan se man Isager kan få stationære, med gode opsætninger til forholdsvis billige penge. Hvad siger i, kan det svare sig at opgraderer eller skal jeg bare købe ny??