Avatar billede rpiil Nybegynder
12. januar 2012 - 17:02 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vmp starter selv når lægger en musik cd i

Hej

Hvordan stopper jeg Vmp så den ikke selv starter når jeg lægger en musik cd i skuffen ?

Hilsen Rasmus
12. januar 2012 - 17:05 #1
Psssst: Hold [Shift] tasten nede når du lukker CD skuffen. Så 'glemmes' Autorun funktionen...
Avatar billede rpiil Nybegynder
12. januar 2012 - 18:49 #3
Tak for hjælpen Karise_larry og vejmand det var en stor hjælp !

Men jeg kan ikke tildele jer point !!!

Rasmus
Avatar billede vejmand Juniormester
12. januar 2012 - 19:00 #4
Velbekomme, du kan først tildele point, når vi har sendt et "Svar".
13. januar 2012 - 07:05 #5
Ping...