Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
11. januar 2012 - 11:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

E.cigaretter - hjælp til køb

Hej Eksperter.
Hej leder efter en e-cigaret, også kaldet en dampcigaret. Jeg vil gerne have, den ligner en normal cigaret i lille model. Jeg vil også gerne kunne vælge nikotinstyrken i filtrene ligesom man kan på http://www.goecig.dk, men jeg synes deres model er alt for dyr! Det skal helst ikke være én af dem, hvor man selv kan fylde væske i filtrene. Jeg har ikke noget imod at købe fra udlandet.
Jeg håber I kan hjælpe mig i den store jungle af internetsider.
Hilsen Sune
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. januar 2012 - 13:46 #1
Køb KUN typen hvor du med en pipette eller lign drypper væsken i cigaretten...så får du en cigaret med nikotin, røgen er kun vanddamp  og du betaler IKKE tobaksafgift.
Samtidig kan du købe diverse væsker afhængig af din smag og du har det til suverænt den laveste pris, fremfor de dyre indstiks enheder som bruges på andre produkter.

Den jeg kender til "en bekendt bruger den" er en som ikke ligner en cigaret og den er sort eller hvid og lidt buttet, men efer det han har testet er det suverænt den bedste type.
Han køber alt sit i england også væskerne og sparer derfor en mindre formue på told, moms og de dyre tobaksvare afgifter.

Du kan google ordet "e cigarette UK"
http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1GGLQ_DADK287&=&q=e+cigarette+uk&oq=e+cigarette+uk&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=770l10872l0l11323l17l17l4l3l3l0l185l1370l3.7l10l0
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
11. januar 2012 - 14:42 #2
jeg har googlet lidt og faktisk fundet en, så tak for hjælpen:)
Avatar billede Cypern Nybegynder
12. januar 2012 - 10:43 #3
Du er velkommen
Avatar billede mortensen Nybegynder
21. januar 2012 - 15:59 #4
Hi Sondergaatd.
Jeg vil vil meget gerne høre hvad du valgte, da jeg syntes markedet er uoverskueligt.
Det lyder smart det med at tilsætte nikotin, da det er årsagen jeg ikke magter de 3 forskellige jeg har købt i danmark, med faste filtre.
På forhånd tak.
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
22. januar 2012 - 19:27 #5
jeg har købt en fra england, den hedder mini e cigaret 89mm. Den er god, men laver ikke så meget røg, som jeg havde håbet. Det med at finde nikotinstyrken, skal du gange det antal mg nikotin der står på cigaretpakken med det antal cigaretter der er i pakken. Fx. i LA: 0,8mg*19 cigaretter=15mg
Avatar billede nissen2630 Novice
22. januar 2012 - 19:35 #6
Har selv købt her og er ganske godt tilfreds.
Der er stort udvalg til fornuftige priser
http://www.nonsmokers.dk/

De har også en engelsk side hvor man kan købe væsker med nikotin
kan kun anbefale dem.

Og for god ordens skyld vil jeg lige nævne at jeg INTET har med siden at gøre ud over at jeg har handler der :-)
Avatar billede Jannie-Mikkelsen Nybegynder
06. september 2013 - 10:17 #7
Jeg købte min på e-cigaret-butik.dk og er også godt tilfreds. Jeg købte en luksusstartpakke og synes egentlig at prisen var rimelig fair. Udover det jeg købte fik jeg en rabat kupon med så jeg kan få rabat næste gang jeg køber online hos dem. Det er altså god service.
Hej Hej
Avatar billede Mikk1999 Novice
27. november 2013 - 07:39 #8
Du har helt ret i at det kan være en jungle af finde rundt i dette marked, da der hele tiden dukker en ny butik op. Jeg kan anbefale at kigge forbi http://ecigaretguiden.dk/

Her kan du sammenligne priser på de mest populære modeller, og finde en god pris på e-cigaretter hvor du selv kan påfylde e-væske

Håber du finder ud af det.
Avatar billede Mikemorgan Nybegynder
26. februar 2014 - 14:18 #9
Jeg har købe min e cigaret fra ecigaret.nu. De har en række af e cigaret til en overkommelig pris.
Avatar billede johnsone123 Nybegynder
01. marts 2014 - 08:45 #10
Jeg kender en e cigaret portal, www.bigemma.dk, hvor du kan få alle oplysninger om e cigaretterne, forskellige typer og mærker af e cigaret samt omkring de største forhandlere i Danmark.
bigemma.com/ordbog/
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
16. marts 2015 - 15:01 #11
Du leder efter en side som http://esmog.dk/collections/e-cigaret, burger dem selv, kan klart anbefales.
Avatar billede EasyToSmoke ApS Praktikant
27. januar 2023 - 12:20 #12
E-cigaretter er en populær måde at holde op med at ryge på, eller hvis man vil nyde dampen. De er et godt alternativ, hvis man ønsker at undgå de skadelige stoffer, der er indeholdt i almindelige cigaretter. Det er dog vigtigt, at de produkter man køber, er sikkerhedsgodkendte.
Det er de her, kopier link: https://easy-to-smoke.dk/