Avatar billede Shopsick Nybegynder
11. januar 2012 - 11:35 Der er 2 kommentarer

Kan man skjule væggen for folk, som ikke har "liked" sin Facebook side

Hej eksperter.

Er det muligt at skjule væggen på en Facebook side (ikke privat profil) for andre som ikke har liked siden?

Jeg ved at man kan lave to forskellige forsider til fans og ikke-fans, men man kan stadig se væggen hvis man googler siden? Dette vil jeg gerne undgå!

Jeg kunne skjule væggen før Facebook lavede det nye design.
Pft.
Avatar billede ThomasBigum Nybegynder
13. januar 2012 - 10:07 #1
Det kan ikke lade sig gøre, at indstille væggen så den ikke er synlig for facebookbrugerne. Det er kun i særskilte applikationer man kan lave den funktion - som kendes ofte i forbindelse med velkomstsider/forsider.

Betragt for en stund Facebook som en telefon, hvor brugere kan skrive/tale med en virksomhed. Det ville være absurd, hvis man kun kunne komme i kontakt med virksomheden, hvis man kunne lide den.

Hvis du vil lave noget skjult for en kernegruppe, så er det "facebookgruppe" der er din løsning.

Held og lykke med det

/Bigum
Avatar billede Shopsick Nybegynder
13. januar 2012 - 11:04 #2
Hej Thomas.
Tak for din besvarelse.

Jeg er helt med på din sammenligning. Man kunne bare skjule den førhen. Folk kan jo i princippet bare "like" siden for at følge med. Det er ikke en almindelig side, men til en del af en befolkning som har tilknyttelse til virksomheden. Måske man skulle lave en gruppe... Jeg er ved at lave en app, som giver forskellige forsider for fans og ikke-fans, men man kan stadig se væggen. Så dør pointen lidt ved at "like" siden lidt.

Sætter pris på din hjælp :) Tak.