Avatar billede BonneOWN Nybegynder
10. januar 2012 - 13:53 Der er 1 kommentar

søger php coder til avanceret søgefunktion og betalings del med brugerflade.

hey eksperter.

jeg har brug en frisk Haj til at kode nogen små dele koder til 2 af mine nye sites.
det opgaverne kommer til at lyde på er:
du skal have styr på php og mysql. evt noget js hvis du er til slags men ikke et krav.

1). avanceret søge funktion det er lidt svært at forklare præcist hvad det indebærer lige her.

2). noget betalings system ikke det helt store men når man ikke lige har set eller prøvet det før driller det lidt. :D.

3). også et login brugerflade system.

simpelt og lækkert ^^.
og søger en mand/kvinde til dette som bil gøre det så billigt som overhovedet muligt da det er noget opstarten af nogen små ting. og har ikke det store at kaste efter dette så søge en venlig sjæl :).
designs og db er klar til go det er kun de små "plugins" kan man vel kalde det :D.
tager også imod frilligt arbejde? :D.

godt nytår og håber at høre fra jer. :).
Avatar billede askilada Nybegynder
10. januar 2012 - 23:06 #1
Hej

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på pc.manden[at]gmail.com

Så kan vi se om jeg kan hjælpe dig lidt vidre :)