Avatar billede Jureco Novice
08. januar 2012 - 13:31 Der er 3 kommentarer

Password

Hej derude...

Jeg er i gang med et større projekt, hvor der bl.a. er et login ark, hvor man skal taste brugernavn og password, for at få systemmet til at fungere, men men men....

Når man taster dit password i feltet, så bliver det med ren skrift, det vil sige at skriver jeg "mars" i password feltet, så bliver det ved med at stå som "mars", men jeg kunne godt tænke mig det bliver ændret i takt med at man skriver til det ind, som f.eks. det gør på facebook, når vi taster vores password.....

Er der nogle der kan hjælpe med at skrive koden for det.....

Ps. godt nytår til at alle de dygtige bruger her på sitet...:o)
Avatar billede supertekst Ekspert
08. januar 2012 - 13:45 #1
VB eller VBA?
Avatar billede Jureco Novice
08. januar 2012 - 14:39 #2
Det kører på en Excel platform og skal både kunne bruges i open office (PC, linux og apple platformene), på excel på apple-pc og selvfølgelig på den normale Excel platform, fra versionen 2000 til den nyeste version....

Kort sagt, kunne bruges på alle de platforme hvor excel eller programmer der skal regne også som kan åbne excel filer kører på...

Jeg håber det var svar...da jeg ikke kender til forskellen mellem vba og vb.

Hilsen
Martin
Avatar billede tjp Mester
09. januar 2012 - 00:54 #3
Hvis feltet er en TextBox, skal du angive hvilket tegn der skal vise ved indtastning i feltet via egenskaben PasswordChar(i vinduet Properties), fx '*'.