Avatar billede Lauer93 Nybegynder
07. januar 2012 - 18:03 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Flere brugere på iPad2

Kan det lade sig gøre at have flere brugere på samme iPad ?
Og hvordan fungerer dette ?

På forhånd tak
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
07. januar 2012 - 18:05 #1
Vil forresten ikke jailbreake
Avatar billede straszek Praktikant
07. januar 2012 - 18:45 #2
det er ikke muligt
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
07. januar 2012 - 19:18 #3
Nu prøvede vi lige med 2 brugere hvor vi hentede apps fra begge kontoer. Man kan bruge begges apps. Hvordan kan dette være og er der begrænsninger på disse apps?
Avatar billede buttwipe Juniormester
07. januar 2012 - 19:38 #4
I logger jer på to forskellige konti på App Store og downloader til den samme iPad.
Hvorfor skulle det være et problem?
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
07. januar 2012 - 19:43 #5
Kan man så i princippet ikke bare få alle ens venners apps og på den måde slippe for at betale. Eller er der begrænsninger?

Ville jo gerne have haft som på pc med flere brugere så man kunne have seperat kalender mail facebook osv.
Avatar billede buttwipe Juniormester
07. januar 2012 - 19:58 #6
Hvis jeg kender Apple ret så har de med garanti taget højde for den situation i slut bruger aftalen, så det er næppe lovligt. Om det er muligt kan jeg ikke udtale mig om.
Avatar billede buttwipe Juniormester
07. januar 2012 - 19:59 #7
Slut bruger aftalen for App Store:
http://www.apple.com/legal/itunes/dk/terms.html#APPS
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
07. januar 2012 - 19:59 #8
Tænker bare der evt. Er en begrænsning af antal gange man kan lave det trick.
Avatar billede buttwipe Juniormester
07. januar 2012 - 20:11 #9
Det står med garanti i aftalen, men hvem fanden gider da at stjæle Apps til de priser der er på dem.
Hvis man har råd til et Apple produkt, har man vel også råd til de programmer der skal bruges på dem.
Avatar billede kjeldsted Novice
07. januar 2012 - 20:44 #10
Det er så vidt jeg huske muligt at dele fem koni, på én Apple enhed og derved på adgang til de alle applikationer på disse fem enheder. Hvilket gælder både iPad, iPhone og OS X. Og, nej. Det er ikke noget ulovligt i det. Apple tillader denne begrænsede deling, men man skal jo altså huske på at når man har tilknyttet sin konto fem devices kan den ikke tilknyttes flere.
Avatar billede kjeldsted Novice
07. januar 2012 - 20:47 #11
Og så skal man også være opmærksom på at hver gang applicationen skal opdateres skal man logge ind med samme konto som programmet blev købt med.

Har selv et program liggende på min Mac hvor der er én opdatering, som jeg ikke kan hente, da programmet er downloaded med en andens konto, hvor til jeg jo ikke kender hans login oplysninger.
Avatar billede buttwipe Juniormester
07. januar 2012 - 20:50 #12
# 10
Jeg tror de kommer i konflikt med denne her, hvis de deler en App på fem forskellige ejeres enhed:
"Hvis du er et individ, som handler på egne vegne, kan du downloade og synkronisere et App Store Produkt til din personlige, ikke erhvervsmæssige brug på en hvilket som helst iOS Enhed , og som du ejer eller har rådighed over"
Avatar billede buttwipe Juniormester
07. januar 2012 - 20:53 #13
#10
Tror du ikke det er denne her du tænker på:
"Du vil kunne lagre App Store Produkter fra op til fem forskellige Konti ad gangen på en kompatibel iOS Enhed"
Avatar billede kjeldsted Novice
07. januar 2012 - 22:14 #14
Ja, ser du.. Nu begynder du jo at få mig til at tvivle. Men i så fald lidt sjovt at man kan tilknytte flere konti til ens enheder.
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
27. februar 2012 - 00:21 #15
lukket