Avatar billede Menjat Nybegynder
07. januar 2012 - 10:42 Der er 9 kommentarer

To videoer på en skærm - hvordan ??

Jeg har to videoer, jeg godt kunne tænke at afspille på samme tid, og gemme det. Hvordan gør jeg ?
07. januar 2012 - 10:51 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede juleulven Nybegynder
07. januar 2012 - 11:00 #2
#1 dette forum er baseret på, at folk hjælper hinanden og respekterer den energi folk lægger i, at hjælpe dig....

Dette kræver at du opretter spørgsmål OG LUKKER spørgsmål igen med point til dem der hjælper dig...

Når du ikke gør det skal du ikke forvente, at folk vil lægge den vilde energi...Så se, at få lukket dine gamle spørgsmål så kan vi fortsætte denne bagefter---

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Menjat

Desuden giver dit spørgsmål ikke ret meget mening... at afspille 2 videoer på samme skærm OG Gemme dem samtidigt????
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2012 - 11:05 #3
#2: Den må da være adresseret til #0/spørger. Jeg tror ikke karise har mange uåbne spørgsmål *GG*
07. januar 2012 - 11:14 #4
<Menjat>: Har fået det at vide før... men der er ikke sket noget...
Avatar billede Jensen DK Novice
07. januar 2012 - 12:55 #5
Der skal ikke bruges megen energi på at hjælpe her, for Menjat gider jo ikke at afslutte alle sine mange åbne spørgsmål.
Avatar billede Menjat Nybegynder
07. januar 2012 - 19:27 #6
Årh .. Andre kunne jo få hjælp af det jeg skriver, så hvorfor lukke dem .. Jeg håber i vil hjælpe mig ..
Jeg bruger styresystemet Windows vista ..

Ligesom hvis man åbner en film en VLC og samtidig en film i Windows media player .. sårn i to vinduer .. men hvor jeg gemmer filmene .. Giver det mening nu ?
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2012 - 22:57 #7
Det giver ingen mening det du skriver. Andre kan sagtens få hjælp selvom de er lukket. Man kan bare ikke oprette nye svar eller uddele points, og det er jo fint nok. Læs lige FAQ: www.eksperten.dk/faq

Altså det du mener er at du vil have EN fil/film hvor der kører TO film samtidig?
Avatar billede Menjat Nybegynder
08. januar 2012 - 01:22 #8
Ja præcis til en fil hvor der kører to film samtidig :)
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 13:01 #9
Få lukket dine spørgsmål, så vi kan komme videre ;)