Avatar billede trenskow Nybegynder
05. januar 2012 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Packard Bell GO 750GB. Kan kun bruge ½ delen

Hejsa

Jeg har for nylig købt mig en Packard Bell GO 750GB ekstern hardisk som jeg har lagt mine dvd'er over på.

Nu er jeg så stødt ind i et problem. Jeg kan kun bruge ca ½ delen af pladsen, og forsøger jeg at kopiere en ny fil over, så får jeg beskeden at der ikke er nok tilgængelig plads på destinationen.

Hvis jeg højreklikker på disken og vælger egenskaber, så står der
Anvendt plads: 318 GB
Ledig plads: 380GB

Men når jeg så vil kopiere en fil på 5gb over på disken, så får jeg en fejl om at disken er fuld.

Har nu forsøgt fra 2 maskiner.

Nogen som ved hvad det er der sker her?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. januar 2012 - 20:50 #1
hvis disken er formateret med FAT32, så kan filer ikke være over 4gb uden at melde fejl.
Avatar billede trenskow Nybegynder
05. januar 2012 - 21:07 #2
Arh ja. Det er jo det. Do'h

Point til dig for det åbenlyse svar :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2012 - 08:50 #3
bare luk selv...
Avatar billede trenskow Nybegynder
06. januar 2012 - 10:33 #4
Luk