Avatar billede sbp Nybegynder
05. januar 2012 - 00:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genveje i stedet for biblioteker

Genveje i stedet for biblioteker !!!
Jeg har på fornemmelsen af jeg har fået en eller anden form for virus.
Min AVG finder dog ikke noget.

Problem:

Alle biblioteker på mine 3 eksterne harddiske er lavet om til genveje i stedet for alm. biblioteker.
Jeg kan se at der stadig ligger en masse data på dem, da de er fyldt godt op. Jeg kan bare ikke få fat i dem.

Er der nogen der har en løsning ?

Mvh.
Søren
05. januar 2012 - 00:06 #1
"Fortsat" herfra -> www.eksperten.dk/spm/954277

Generelt:
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. januar 2012 - 09:42 #2
Noget tyder på virus også selv om dit antivirus ikke finder noget.

måske noget brugbart her http://www.computing.net/answers/security/all-folder-became-shortcuts/31059.html
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. januar 2012 - 09:45 #3
du kan også lige få denne hvis #2 ikke løser dit problem

http://en.kioskea.net/forum/affich-446905-all-the-folder-in-my-pendrive-become-shortcut

held og lykke
Avatar billede sbp Nybegynder
05. januar 2012 - 14:30 #4
Det lykkedes - Fantastisk !!!!

Alle genveje er blevet til biblioteker med alt indhold indtakt.

Jeg er glad :-)

Hvordan giver jeg dig "Cyberspace" nogle point ?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. januar 2012 - 15:05 #5
Jeg lægger et svar og du accepterer det :)