Avatar billede schluter Nybegynder
04. januar 2012 - 14:08 Der er 2 kommentarer

Fjernbetjening til TV

Hej Experter.

Vidste ikke hvor jeg skulle smide spørgsmålet, men hvis det er helt forkert, så flyt det :)

Jeg har fået mig et nyt tv UE46D8005. Men har dermed også fået en blueray afspiller + en soundbar.
Og det har selvfølgelig gjort at jeg har fået et hav af fjernbetjeninger da jeg også har Home Trio.

Er det muligt at få selve tv'ets fjernbetjening til at styre "home trio boksen" også, og de to andre ting for den sags skyld ?
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2012 - 15:19 #1
Dine nuværende fjernbetjeninger kan ikke kodes om, så du må købe en universal betjening som f.eks. denne http://www.av-connection.dk/?PGr=4442&ML=461
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2012 - 14:11 #2