Avatar billede Alano Novice
04. januar 2012 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kabinet of vandkøling. Matcher det?

Hej

Jeg vil gerne købe vandkøling til min i5 2500k processor, men skal lige vide om dette køle-system passer til mit kabinet? Jeg har bemærket at der i siden på kabinettet er 4 skruer, ville jo være perfekt hvis det lige passede med køle-systemet

Vandkøling
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4837936

Mit kabinet:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5498866

Hvad siger i til dette setup?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 12:47 #1
det ser du her

det passer til de her typer bundkort
det e det du skal sikre dig du har eller at der kan købes converter til at sætte på - ofte følger de med men vær sikker

Kompatibel med

Socket 1156 / Socket 1366 / Socket AM3 / Socket 1155 / Socket AM2 / Socket 775

den kan sidde i de fleste kabinetter

m.v.h
Avatar billede Alano Novice
10. januar 2012 - 09:03 #2
Tak, smid gerne et svar :)
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2012 - 10:07 #3
ok