Avatar billede td_basse Nybegynder
04. januar 2012 - 00:12 Der er 2 kommentarer

Find fejl på vestlageret.dk

Hejsa

Jeg er netop færdig med min nye webshop www.vestlageret.dk

Men jeg er sikker på der er en del fejl og mangler, jeg kan bare ikke finde dem,

URLen er www.vestlageret.dk

PS:. Er der nogen der kender nogle side hvor med kan ligge sin Webside ind for at gøre Shoppen Kendt?

Tak for hjælpen
Avatar billede chrene Nybegynder
04. januar 2012 - 02:22 #1
Google adwords kan hjælpe dig rigtig rigtig meget. Du skriver det ord der beskriver din side og wupti har du 500 andre synonymer som andre har søgt på . Du kan også se hvor meget konkurrence der er på det enkelte ord. Algoritmen er nem. Dem med flest søgninger og mindst konkurrence er de gode ord at bruge til "tags" som du kan bruge når du vil reklamere med adsense eller hvad det nu hedder.
Avatar billede mikaelch Novice
04. januar 2012 - 13:55 #2
første billedet viser fejl forsiden

vælge dine søgeord i titlen til google lav den mellem 64-70 tegn

sæt cvr nummer på kontakt siden

husk mellemrum i tekster læse vise sider tæt skrevet 20 linjer uden mellemrum er nærmest umuligt at læse

husk brug h1 i overskrifter på hver side , brug h2 h3 h4 i underoverskrifter det gør siden mere overskuelige og søgevenlige

ekstrem lange url i vestlageret.dk/shipping.php?osCsid=0e2787fe239b57bdd78631cf9c85ba51
det er ikke ideelt i optimering af siden få den rette til med nogle sigende url vestlageret.dk/betingelser

interne links på siden , husk links mod sider med emme rette url og titler det giver , det gør siden mere overskuelig og søgevenlige

sæt cvr nummer på kontakt siden det gør siden mere troværdig